Mε την καινούργια γενιά, την 3η κατά σειρά, της Cayman η Porsche ολοκλήρωσε τη ριζική ανανέωση της γκάμας της.
Φυσικά η νέα Cayman παραμένει αυστηρά διθέσια, έχει μεγαλώσει σχεδόν σε όλες τις διαστάσεις της και έχει γίνει ακόμα πιο δυναμική, χάρη και στο πιο επιθετικό εμπρός της μέρος με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τους χαρακτηριστικούς προβολείς.
Παράλληλα το εσωτερικό της εμφανίζεται πιο μοντέρνο, πιο ποιοτικό και πολυτελές, ενώ αισθητικά ακολουθεί τα χνάρια που λάνσαρε η Panamera και ακολούθησαν όλα τα μετέπειτα καινούργια μοντέλα της μάρκας. Έτσι η κονσόλα είναι φαρδιά, υπό κλίση και φιλοξενεί και εδώ πολλά μπουτόν και χειριστήρια.
Όπως το συνηθίζει η Porsche θα υπάρχει η απλή Cayman -όσο μπορεί βέβαια να θεωρηθεί απλή- και η Cayman S. Η πρώτη κινείται από έναν 6κύλινδρο boxer 2.700 κυβικών. Τοποθετημένος στο κέντρο αποδίδει 275 ίππους και εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 5,4 δεύτερα με το πακέτο Sport Chrono –ας μην ξεχνάμε πως η Porsche είναι κορυφαία στη δημιουργία και πώληση εξτρά- και μια τελική σχεδόν 270 χλμ./ ώρα.
Η Cayman S είναι 3.400 κυβικών, έχει 325 ίππους και φυσικά ακόμα καλύτερες επιδόσεις (0-100 σε 4,7", πάντα με το Sport Chrono, τελική 283), ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι πέρα από το βάρος κατά 30 κιλά σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά, μειώθηκε και η κατανάλωση των νέων Cayman κατά περίπου 15%, ανεξάρτητα από το αν διαθέτουν χειροκίνητο κιβώτιο ή το αυτόματο PDK με το διπλό συμπλέκτη.
Ειδικά πάντως η Cayman S πετά το γάντι σε ότι αφορά επιδόσεις και fun to drive στην εικόνα της Porsche εδώ και μισό αιώνα, την 911, η οποία έχει βέβαια να αντιπαραθέσει τη γοητεία του κλασικού. Όσο για το μηχανολογικό της βάθος φυσικά και υπάρχει, ακριβώς όπως υπάρχει και στην Cayman.