Νέο Toyota RAV4: Πόσο έχει μεγαλώσει! [εικόνες] - iefimerida.gr

Νέο Toyota RAV4: Πόσο έχει μεγαλώσει! [εικόνες]

Νέο Toyota RAV4: Πόσο έχει μεγαλώσει!
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το αυτοκίνητο που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία των σύγχρονων SUV, το Toyota RAV4, έφτασε αισίως στην 4η γενιά του, που στην Ευρώπη θα πωλείται από την άνοιξη.

Το RAV4, που έχει γνωρίσει δόξες και στην ελληνική αγορά, ακολουθεί εμφανώς τη νέα αισθητική ταυτότητα της Toyota που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στο καινούργιο Auris. Έτσι δείχνει σαφώς πιο μοντέρνο, ενώ ένα ιδιαίτερο γνώρισμά του είναι η γραμμή των παραθύρων που ανεβαίνει προς τα πίσω.

Ταυτόχρονα ακολουθεί και τη σχεδιαστική λογική του Auris, καθώς είναι πιο μακρύ κατά σχεδόν 20,5 εκατοστά από την προηγούμενη γενιάν του (το σύνολο 4,57 μέτρα, με αποτέλεσμα να χάνει ένα ιδιαίτερο στοιχείο που διέθετε μέχρι τώρα και ήταν οι πιο compact διαστάσεις της κατηγορίας) και πιο χαμηλό κατά 25 χιλιοστά. Από κει και πέρα διαθέτει φυσικά και όλα εκείνα τα στοιχεία που το ταυτοποιούν ως SUV –αυξημένη απόσταση από τα έδαφος, μικροί πρόβολοι, κ.λπ.

Στο εσωτερικό πέρα από το καινούργιο και πιο σύγχρονο σχεδιασμό, με τη μεγάλη οθόνη να δεσπόζει στο ταμπλό, μεγάλωσαν σημαντικά οι χώροι (μεταξόνιο 2,66 μέτρα), με αποτέλεσμα η μετακίνηση ακόμα και 5 ενηλίκων και των αποσκευών τους να είναι πλέον πιο άνετη. Ειδικά το πορτμπαγκάζ με minimum χωρητικότητα 547 λίτρων είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.

Στους κινητήρες τώρα μπορεί να μην υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις, υπάρχουν όμως σημαντικές βελτιώσεις προκειμένου τόσο το σύνολο βενζίνης όσο και οι diesel να γίνουν πιο οικονομικοί και καθαροί. Έτσι ο δίλιτρος βενζίνης με τους 151 ίππους συνδυάζεται με τετρακίνηση και με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με CVT και εκπέμπει 166 και 167 γραμμάρια CO2 αντίστοιχα.

Με το δίλιτρο diesel των 124 ίππων το καινούργιο RAV4 είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο, με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και εκπομπές CO2 127 γραμμαρίων, ενώ τετρακίνητο και μόνο είναι με τον 2.2 D4D. Ο top diesel της γκάμας αποδίδει 150 ίππους και συνδυάζεται, πέρα από το χειροκίνητο κιβώτιο και με ένα κλασικό αυτόματο επίσης 6 σχέσεων (CO2 147 και 173 γραμμάρια αντίστοιχα).

Η ανάρτηση του RAV της 4ης γενιάς έχει ρυθμιστεί εκ νέου, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσής του έχει βελτιωθεί και το Dynamic Drive που διαθέτει (συντονίζει μετάδοση, σύστημα ευστάθειας και σύστημα διεύθυνσης) έχει πλέον και πρόγραμμα Sport.

Σημαντικές είναι οι αλλαγές και στην τετρακίνηση, η οποία ελέγχει συνεχώς την κατανομή της ροπής που κυμαίνεται από το 100:0 μέχρι το 50:50 μπροστά- πίσω. Ταυτόχρονα η κίνηση μόνο μπροστά επιλέγεται όσο το δυνατόν περισσότερο για χάρη της οικονομίας. Στο πρόγραμμα Sport πάντως η στάνταρ κατανομή στους δύο άξονες είναι 90:10, προκειμένου να αποφορτίζονται λίγο οι εμπρός τροχοί, ενώ για στο off road υπάρχει η δυνατότητα κλειδώματος της μετάδοσης στο 50:50 μέχρι τα 40 χλμ./ ώρα.

Φυσικά το καινούργιο μεσαίο SUV της Toyota δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθεί την τάση που θέλει όλα τα σύγχρονα μοντέλα να διαθέτουν και ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας –στάνταρ ή εξτρά- που συμπληρώνουν την προστασία που προσφέρουν το ESP και οι αερόσακοι που εδώ είναι επτά. Έτσι στο RAV υπάρχουν συστήματα για τη διατήρηση της λωρίδας κίνησης, για τον έλεγχο της τυφλής γωνίας στους καθρέφτες, καθώς και για την αυτόματη λειτουργία των προβολέων.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Toyota Toyota RAV4
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ