Η φυλή Κούνα στον Παναμά εγκρίνει τη σεξουαλική συνεύρεση μονάχα κατά τη διάρκεια της νύχτας, όπως προστάζουν οι νόμοι του Θεού, ενώ οι Σεμανγκ της Μαλαισίας πιστεύουν ότι η συνουσία κατά τη διάρκεια της μέρας προκαλεί θύελλες, καταιγίδες και θανατηφόρες αστραπές, οδηγώντας σe πνιγμό όχι μόνο το ζευγάρι των παραβατών, αλλά και άλλους αθώους ανθρώπους.
Οι Μπαμπάρα της δυτικής Αφρικής, από την πλευρά τους, πιστεύουν ότι αν ένα ζευγάρι επιδοθεί σε σεξουαλική πράξη την ημέρα θα αποκτήσει λευκοπαθικό παιδί.
Ενίοτε, η σεξουαλική πράξη απαγορεύεται να λαμβάνει χώρα σε συγκεκριμένους τόπους. Παραδείγματος χάρη, η φυλή Μέντε της Δυτικής Αφρικής απαγορεύει τη συνεύρεση σε θάμνους, τη στιγμή που οι Μπαμπάρα καταδικάζουν το σεξ έξω από το χώρο του οικήματος, καθώς έτσι επηρεάζεται αρνητικά η σοδειά.
Τα σεξουαλικά ταμπού ενδέχεται επίσης να αφορούν σε συγκεκριμένες δραστηριότητες, ενώ οι απαγορεύσεις συχνά συνδέονται με τον πόλεμο και τη διασφάλιση της ευημερίας.
Η αφρικανική φυλή Γκάντα απαγορεύει τη σεξουαλική πράξη τη νύχτα πριν τη μάχη ή όσο διαρκεί η επεξεργασία του ξύλου για την κατασκευή κανό.
Το ίδιο κάνει και η φυλή Λέπκα των Ιμαλαΐων και μάλιστα για τρεις ολόκληρους μήνες αφότου έχει στηθεί μία παγίδα για αρκούδες. Εάν παραβιαστεί το ταμπού, τα μέλη της δεν θα πιάσουν κανένα θήραμα.
Με τον ίδιο τρόπο, οι Κούνα αποφεύγουν να κάνουν σεξ όσο διαρκεί το κυνήγι χελώνας, ενώ πολλές φυλές της Ωκεανίας «το» ξεχνάνε εντελώς καθ' όλο το διάστημα που επιδίδονται στο ψάρεμα.
Τέλος, οι γυναίκες της Γκάντα – που όπως υποδεικνύει το όνομά της εντοπίζεται στην Ουγκάντα – δεν διανοούνται να συνευρεθούν σεξουαλικά όσο πενθούν τους νεκρούς του. Οι δεν άνδρες της φυλής Κουόμα απαγορεύεται να «απλώσουν χέρι» μετά τη διεξαγωγή λατρειακών τελετών και οι Ζιβάρο του Εκουαδόρ «το» αποφεύγουν, όπως ο διάολος το λιβάνι, μετά το θάνατο κάποιου, μετά τη φύτευση καρπών, όσο διαρκεί η προετοιμασία ορισμένων εορτών ή όταν έχει σκοτωθεί κάποιος εχθρός.