Η θεωρία του για τις μαύρες τρύπες κυριαρχεί στη διαφήμιση, μαζί με την ανάγκη του να εξαφανίσει έναν τενόρο που ο Ηawking θεωρεί ότι κάνει κακό στην όπερα.
Στη Βρετανική τηλεόραση υπάρχει μία σειρά διαφημίσεων για την ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών ασφαλιστικών πακέτων Go Compare. Πρωταγωνιστής είναι ο Gio Compario, ένας εκνευριστικός τενόρος που «τραγουδάει» στους περαστικούς προσπαθώντας να τους πείσει για να δοκιμάσουν τις υπηρεσίες του site.
Στο τελευταίο διαφημιστικό σποτ της εταιρείας, εμφανίζεται ο διάσημος καθηγητής αρχικά εξηγώντας τη θεωρία της μαύρης τρύπας. Όταν ένας ακροατής τον ρωτά πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την μαύρη τρύπα στην πραγματική ζωή, ο Hawking, με ένα σαρδόνιο χαμόγελο, φαντασιώνεται τη στιγμή που η μαύρη τρύπα εξαφανίζει τον αντιπαθητικό και θορυβώδη Gio Compario που τα «πρήζει» στους περαστικούς.
Σε επιστολή του στην εφημερίδα Guardian ο Hawking δηλώνει φίλος της Όπερας, οπότε θεωρεί πως μία «εξαφάνιση» του Gio Compario είναι μία προσφορά σε όλους εκείνους που αγαπούν την Όπερα και απεχθάνονται τους θορύβους.