Οι δύο νέες διαφημίσεις της Hyundai ξεπέρασαν το όριο, σύμφωνα με τις Ολλανδικές αρχές, οι οποίες αναγκάστηκαν να απαγορεύσουν την προβολή τους. Η μία διαφημίζει το Santa Fe και είναι γεμάτη σεξουαλικά υπονοούμενα, ενώ η δεύτερη (και πιο πολυσυζητημένη) υπόσχεται ότι μπορεί να υπνωτίσει τον θεατή, ώστε να δει το νέο i30 στον ύπνο του.Η διαφήμιση του Hyundai Santa Fe που δημιούργησε η εταιρεία Fitzoy Amsterdam παρουσιάζει δύο πανέμορφες κοπέλες που υποφέρουν από την αφόρητη ζέστη και βλέπουν στο νέο Santa Fe σαν όαση δροσιάς, ενώ πέρα από τα προφανή υπονοούμενα της «γλώσσας του σώματος» έρχεται και η μουσική («light my fire») να συμπληρώσει το παζλ.
Η δεύτερη διαφήμιση της Fitzoy είναι το Hyundai Hypnosis Experiment, ένα βίντεο 17 λεπτών που υπόσχεται να υπνωτίσει τον πελάτη και να δει στον ύπνο του το i30. Περισσότεροι από 250.000 άνθρωποι παρακολούθησαν τη διαφήμιση στο YouTube και αρκετές χιλιάδες επιχείρησαν το πείραμα στον υπολογιστή τους.
Ακολουθούν οι δύο διαφημίσεις: