Aυτό ήταν: το τελευταίο τεύχος του ιστορικού περοδικού Newsweek με αναγραφόμενη ημερομηνία 31 Δεκεμβρίου 2012. Στο ασπρόμαυρο εξώφυλλο με το κτήριο του πρώτου γραφείου του περιοδικού κυριαρχεί όμως και ένα hashtag (#) σύμβολο της νέας εποχής.
Η είδηση πως μετά από 80 χρόνια κυκλοφορίας και 4.150 τεύχη η έντυπη έκδοση του Νewsweek αναστέλλεται προκειμένου να αντικατασταθεί από μια διαδικτυακή προκάλεσε συγκίνηση στο παγκόσμιο κοινό αλλά και την ρεαλιστική διαπίστωση ως το μέλλον της δημοσιογραφίας αλλάζει μέσο έκφρασης. Η περίπτωση του Newsweek είναι βέβαια η πιο ηχηρή εξαιτίας της ιστορίας του.
Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στις 17 Φεβρουαρίου 1933 (εξώφυλλο κάτω) με «χτυπήματα» στο εξώφυλλο από άρθρα για τον Αδόλφο Χίτλερ, το Φραγκλίνο Ρούζβελτ και τον Ιωσήφ Στάλιν. Ο πρώτος εκδότης του «Newsweek», Μάρτιν Τόμας, είχε παρουσιάσει το περιοδικό «ως απαραίτητο συμπλήρωμα μιας εφημερίδας επειδή εξηγεί, αποκαλύπτει και διευκρινίζει».Το περιοδικό κατόρθωσε μαζί με το Τime και στη συνέχεια τον Economist να καθορίζουν την ειδησεογραφία και να θέτουν την πολιτική και οικονομική ατζέντα προς συζήτηση. Ο Στίβεν Σμιθ, διευθυντής του «Newsweek» από το 1986 έως το 1991, μιλούσε για «μια κοινή συζήτηση που μοιραζόταν όλο το έθνος». Δεν είναι τυχαίο ότι πρωταγωνίστησε στον αγώνα για τα πολιτικά δικαιώματα, για το τέλος του πολέμου στο Βιετνάμ, την αντιμετώπιση του AIDS.
Από το 2005 η κυκλοφορία του «Newsweek» σημείωσε κάθετη πτώση, αγγίζοντας το 1,5 εκατομμύριο αντίτυπα, ενώ οι διαφημίσεις μειώθηκαν κατά 80% με αποτέλεσμα οι ετήσιες ζημιές να φθάνουν τα 40 εκατομμύρια δολάρια. Το «Time» πηγαίνει καλύτερα, καθώς η κυκλοφορία του φέτος έμεινε σε σχετικά υψηλά επίπεδα, περίπου στα 3,38 εκατομμύρια αντίτυπα. Σύμφωνα με τον Ντέιβιντ Καρ, αρθρογράφο των «Νιου Γιορκ Τάιμς», «στο σημερινό ψηφιακό σύστημα των ΜΜΕ η λέξη "εβδομαδιαίο" αποτελεί έναν τρομερό αναχρονισμό» διότι υπονοεί ότι ολοκληρώθηκε την Παρασκευή και έφθασε στο σπίτι τού αναγνώστη Δευτέρα ή Τρίτη, ενώ εκείνος έχει ήδη ενημερωθεί από την τηλεόραση ή το Ιντερνετ.
Το περιοδικό πλέον θα κυκλοφορεί παγκοσμίως σε ψηφιακή μορφή με τον τίτλο Newsweek Global. Το Newsweek Global θα έχει κόστος συνδρομής περίπου 25 δολάρια ετησίως ή πέντε δολάρια για κάθε αντίτυπο. Θα διατίθεται σε ηλεκτρονική μορφή τόσο για ταμπλέτες όσο και στο διαδίκτυο, ενώ μέρος του περιεχομένου του θα είναι διαθέσιμο και στην ιστοσελίδα The Daily Beast.
Η διευθύντρια του περιοδικού, Τίνα Μπράουν, διευθύντρια και της Daily Beast, που ανήκει στην εταιρεία IAC/Interactive Corporation τόνισε: «Αλλάζουμε το Newsweek, δεν το αποχαιρετούμε.Παραμένουμε αφοσιωμένοι στο Newsweek και στη δημοσιογραφία που εκπροσωπεί. Η απόφαση αυτή δεν αφορά την ποιότητα του προϊόντος ή τη δημοσιογραφία, η οποία είναι περισσότερο ισχυρή από ποτέ...», πρόσθεσε η διευθύντρια του περιοδικού.