Εκατοντάδες ασφαλισμένοι κατέφυγαν στα κέντρα πληροφόρησης «Ίριδα» του Υπουργείου Εργασίας, μετά από παρότρυνση των τοπικών υποκαταστημάτων του ΙΚΑ προκειμένου να ενημερωθούν για τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης με αφορμή την πρόσφατη ψήφιση του νέου ασφαλιστικού νόμου (ν.4093/2012), με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν σοβαρά προβλήματα στα κέντρα
H Γενική Διεύθυνση Ασφαλιστικών Υπηρεσιών του ΙΚΑ, με εξαιρετικά επείγον έγγραφό της (Γ32/58/11.12.2012) επισημαίνει, ότι το αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής είναι «η αδικαιολόγητη ταλαιπωρία των ασφαλισμένων» και προειδοποιεί, ότι η άρνηση της εξυπηρέτησής τους «συνιστά ελεγχόμενο πειθαρχικό παράπτωμα», ενώ συμβουλεύει τους διευθυντές των υποκαταστημάτων «να αναθέσουν σε έμπειρους υπαλλήλους, εκ περιτροπής, την εξυπηρέτηση του κοινού, κατά το ωράριο συναλλαγής, έτσι ώστε να μην καθυστερεί η διεκπεραίωση των υπόλοιπων εργασιών».