Δύο πολύ σημαντικά βραβεία στους τομείς Social Media Strategy και CPC Campaign, απέσπασε η Wind στα e-volution awards 2013 που κάθε χρόνο βραβεύουν τις καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά μέσα σε εορταστικό κλίμα.
Στον τομέα Social Media Strategy η WIND διακρίθηκε στην κατηγορία για τις ενέργειες και πρακτικές επικοινωνίας και προβολής των 3 brands της (WIND, F2G, Q) στα δημοφιλέστερα social networks (Facebook, Twitter, Youtube, Google+, Foursquare, Instagram, Linkedin) η εταιρεία έχει προσαρμόσει με επιτυχία την social network επικοινωνία της στο ύφος και το target group των 3 brands ενώ την έχει ενισχύσει με την δημιουργία εφαρμογών, cross-platform και cross-device ενεργειών, και διαφημιστικού υλικού.
Στον τομέα CPC Campaign βραβεύθηκε για την επιτυχημένη online προώθηση των προϊόντων & των υπηρεσιών της, μέσω της πλατφόρμας Google AdWords, αλλά και μέσω της πλατφόρμας των Facebook Ads βελτιώνοντας σημαντικά τους στόχους της. Μέσα από το λογαριασμό Google AdWords και περισσότερες από 85 ενεργές καμπάνιες και το Facebook με πάνω από 32 καμπάνιες η εταιρεία έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία με εντυπωσιακά στοιχεία τόσο σε επίπεδο conversions όσο και επισκέψεων.