Τα 20α γενέθλιά του γιορτάζει η περιβαλλοντική οργάνωση Αρκτούρος με μία πρωτότυπη καμπάνια επικοινωνίας με τίτλο «Η Τούρτα».
Σε κάθε περιβάλλον, όσο σκληρό και υποβαθμισμένο, όσο δύσκολο και απαιτητικό, ο Αρκτούρος προσπαθεί και είναι παρόν με μοναδικό σκοπό την προστασία και διαχείριση των πολύτιμων εθνικών φυσικών μας πόρων.
Η «τούρτα» είναι ο συμβολισμός για τα 20 χρόνια επιτυχημένης δράσης μίας περιβαλλοντικής οργάνωσης που με βάση δημοσκοπική έρευνα, αναδείχθηκε η πιο αξιόπιστη ελληνική περιβαλλοντική οργάνωση, σε όλη την Ελλάδα.
Παρά τον αρχικό ιδρυτικό του σκοπό, τη λήξη του εθίμου της αρκούδας χορεύτριας, που ίσως τώρα ακούγεται μακρινό και ξεπερασμένο, ο Αρκτούρος προχώρησε σε περιβαλλοντικές και φιλοζωικές δράσεις και επιτυχίες σε όλη την Ελλάδα.
Η καμπάνια επικοινωνίας με τίτλο «Η ΤΟΥΡΤΑ» δημιουργήθηκε από την δημιουργική ομάδα της ATTP, που εδώ και 6 χρόνια σχεδιάζει και δημιουργεί την επικοινωνία του Αρκτούρου
Η καμπάνια θα περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ-κοινωνικό μήνυμα, ραδιοφωνικό μήνυμα και έντυπες καταχωρήσεις, ενώ από την εικόνα απουσιάζει εντελώς ο άνθρωπος και τα ζώα-σύμβολα της δράσης του Αρκτούρου: η αρκούδα, ο λύκος και ο ελληνικός ποιμενικός σκύλος.
Το αναμενόμενο τραγουδάκι γενεθλίων αντικαταστάθηκε με ένα «δώρο γενεθλίων» σε σύνθεση και ερμηνεία του Παναγιώτη Καλατζόπουλου, ενώ την παραγωγή της ταινίας υλοποίησε η Cinegram και την ηλεκτρονική εφαρμογή σχεδίασε η Mindworks.
Όλες οι εταιρίες εργάστηκαν στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής ευαισθησίας και της κοινωνικής ευθύνης τους.
Η καμπάνια θα προβάλλεται ως το τέλος του χρόνου στα ΜΜΕ περιφερειακής και εθνικής εμβέλειας με την έγκριση του ΕΣΡ και θα παρουσιάζει μία γλυκιά εικόνα σε ένα αφιλόξενο και σκληρό περιβάλλον.