Το συγκρότημα Bluebrain από την Ουάσινγκτον δεν προωθεί το νέο του album στα δισκοπωλεία, ούτε στο iTunes, ούτε στο Amazon, ούτε καν στο… Farmville. Αντίθετα, για να το ακούσετε, πρέπει να βρίσκεστε σε ένα συγκεκριμένο σημείο, στο National Mall, ένα μεγάλο πάρκο στην καρδιά της αμερικανικής πρωτεύουσας. Τα δύο αδέρφια που αποτελούν το συγκρότημα πρωτοπορούν, δημιουργώντας το πρώτο location-aware album. Μία ειδική mobile application χρησιμοποιεί τo GPS του smartphone για να εντοπίσει σε ποιο σημείο του πάρκου βρίσκεται ο ακροατής και ανάλογα επιλέγει τη μουσική που θα ακούσει από το album. Έτσι, ενώ αυτός περιηγείται σε διάφορα σημεία του National Mall ακούει και… διαφορετικές μελωδίες. Αν αυτός βγει από το πάρκο τότε απλά η μουσική σταματάει να ακούγεται. Η εμπειρία του ακροατή περιγράφεται σαν το σάουντρακ που ακολουθεί έναν πρωταγωνιστή σε μία ταινία ή ένα videogame και το οποίο συνήθως μεταβάλλεται ανάλογα με τις εξελίξεις της υπόθεσης. Το καλύτερο, πάντως, είναι πως η εφαρμογή -η οποία προς το παρόν κυκλοφορεί για iPhone ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμη και για iPad και Android- είναι δωρεάν, οπότε όσοι τυχεροί βρίσκονται στην Ουάσινγκτον έχουν την ευκαιρία να τη δοκιμάσουν, κάνοντας και μία χαλαρή βόλτα στο National Mall. Οι Bluebrain δηλώνουν πως έχουν σκοπό να προωθήσουν τη δουλειά τους και σε άλλα σημεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, ξεκινώντας από το Prospect Park στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης αλλά και τον παραλιακό αυτοκινητόδρομο 1 που διασχίζει την Καλιφόρνια.
Πηγή: Digitallife.gr