Την «γοητεία» της Πενέλοπε Κρουζ αποφάσισαν να επιστρατεύσουν οι άνθρωποι της Nespresso προκειμένου να τους βοηθήσει να κατακτήσουν την Αμερικάνικη αγορά. Όπως ακριβώς ο Κλούνει τους βοήθησε να εδραιωθούν στον υπόλοιπο κόσμο.
«Χρησιμοποιώντας μια επώνυμη όπως η Πενέλοπε Κρουζ μας επιτρέπει να τονίσουμε την ευρωπαϊκή μας καταγωγή και ταυτόχρονα να προβάλουμε την κομψότητα ως βασικό χαρακτηριστικό του brand». Αυτό δήλωσε ο αντιπρόεδρος marketing της U.S. Nespresso, Φρανζ Νιεντερμάιρ, αιτιολογώντας την απόφαση της εταιρίας να χρησιμοποιήσει την Πενέλοπε Κρουζ για το νέο διαφημιστικό της που θα αρχίσει να προβάλλεται στην Βόρεια Αμερική.
Το συγκεκριμένο πρώτο διαφημιστικό είναι περισσότερο χρηστικό, προσπαθώντας να εξηγήσει στους καταναλωτές πως δουλεύει το προϊόν. Κάτι που σημαίνει ότι δεν διαθέτει την αντίστοιχη πινελιά χιούμορ με αυτά του Τζόρτζ Κλούνει.