Μια ασυνήθιστη διαφημιστική καμπάνια που ενθαρρύνει τους πολίτες να αλλάξουν δουλειά προωθεί στη Γερμανία ένα γραφείο ευρέσεως εργασίας.
Λέγοντας πως η ζωή είναι πολύ μικρή για να κάνει κάποιος μια δουλειά που δεν του αρέσει, το γραφείο έχει φτιάξει μια σειρά από αφίσες στις οποίες ουσιαστικά απεικονίζεται τι θα συνέβαινε εάν τα μηχανήματα δούλευαν με κινητήρια την ανθρώπινη δύναμη, απεικονίζοντας, παράλληλα, το μόχθο που απαιτείται για να γίνει κάτι τέτοιο...
Ετσι μπορεί να δει κανείς τι θα συνέβαινε στο εσωτερικό διαφόρων μηχανημάτων, όπως ενός ΑΤΜ, ενός πλυντηρίου, ενός παιδικού παιχνιδιού, ακόμη και ενός τζούκμποξ.
Εντύπωση, ωστόσο, προκαλεί και η αφίσα εκείνη που δείχνει την πίσω όψη ενός άνδρα με μια είσοδο τοποθετημένη σε... στρατηγικό σημείο και από την οποία φαίνεται να περνούν χιλιάδες άτομα και η οποία συνοδεύεται από την άστοχη λεζάντα «υπάρχουν καλύτεροι τρόποι για να κάνεις καριέρα».