Συνεχίζει την προκλητική του δράση το κόμμα του Νίκου Μιχαλολιάκου με συζητήσεις εντός του Κοινοβουλίου για εκστρατείες προπαγάνδας στα σχολεία της επικράτειας και «τόνωση του εθνικού φρονήματος».
Σύμφωνα με το ΒΗΜΑ ο βουλευτής του κόμματος Αντώνης Γρέγος έκανε λόγο για κατηγορίες περί ανθελληνικής προπαγάνδας από καθηγητές ιδιαίτερα στη Θράκη και προανήγγειλε «επισκέψεις» σε σχολεία της περιοχής , αλλά και σε όλη την επικράτεια, φθάνοντας στο σημείο να υποδείξει στον υφυπουργό Παιδείας να συμβουλεύσει τους καθηγητές και δασκάλους να τονώσουν το εθνικό φρόνημα των μαθητών.
«Στη Θράκη, που απειλείται άμεσα και έμμεσα από την τουρκική προπαγάνδα, να μεριμνήσετε και να συστήσετε στους διευθυντές των σχολείων τα καθήκοντά τους. Εμείς, θα κάνουμε επισκέψεις στα σχολεία και μπορούμε να καλύψουμε και τα έξοδα αγοράς σημαιών» ήταν τα λόγια του Γρέγου για να εισπράξει την απάντηση του υφυπουργού κ. Παπαθεοδώρου ότι τα σχολεία δεν είναι χώροι επισκέψεων και όποιος τα επισκέπτεται πρέπει πρώτα να λάβει ειδική άδεια.
Η απάντηση του βουλευτή της Χρυσή Αυγής ήταν ότι θα κάνουν «θεσμική επίσκεψη» και ο Θόδωρος Παπαθεοδώρου επανέλαβε ότι «Για οποιαδήποτε επίσκεψη οποιουδήποτε σε σχολεία, αυτό γίνεται κατόπιν αδείας. Είναι ο νόμος έτσι».
Εν συνεχεία ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ευστάθιος Μπούκουρας παρενέβη σχολιάζοντας «Είμαστε και γονείς» με τον κ. Γρέγο να προσθέτει «Και μετέχουμε στα συμβούλια γονέων και κηδεμόνων».
«Οι γονείς συμμετέχουν στους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων και με απόλυτη διασφάλιση τόσο της εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και της δημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου. Είναι σαφές αυτό» απάντησε τελικά ο κ. Παπαθεοδώρου, ωστόσο ο Γρέγος συνέχισε το λόγο τους υποστηρίζοντας ότι ο ρόλος του μαθητή και του δασκάλου θα πρέπει να βασίζεται στο τρίπτυχο των ελληνικών ιδανικών : Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια.
Η απάντηση, πάντως του υφυπουργού παιδείας για την διδακτική τόνωση του εθνικού φρονήματος ήταν η εξής : «Από την πλευρά του υπουργείου υπάρχει όχι μόνο η εποπτεία, αλλά και ο απόλυτος έλεγχος της νομιμότητας και της προβλεπόμενης εκπαιδευτικής διαδικασίας, που σημαίνει ότι αυτά τα οποία διδάσκονται στα σχολεία διδάσκονται βάσει των αναλυτικών προγραμμάτων, έχουν εγκριθεί από το υπουργείο Παιδείας, βρίσκονται στο πνεύμα της ελληνικής εκπαίδευσης και οι καθηγητές, οι οποίοι υπηρετούν στα σχολεία αυτά, εφαρμόζουν συγκεκριμένα αναλυτικά προγράμματα σε κάθε μάθημα. Επομένως, αδυνατώ να κατανοήσω την ερώτησή σας ως προς αυτό το σημείο» .