Αντιδράσεις προκάλεσε το πόρισμα της έρευνας της Edelman Berland, η οποία πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Adobe, σύμφωνα με το οποίο το λιγότερο χρήσιμο για την κοινωνία επάγγελμα είναι η διαφήμιση και το μάρκετινγκ.
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο της έρευνας δεν είναι μόνο ότι τα συγκεκριμένα επαγγέλματα είναι εκείνα που το ευρύ κοινό θεωρεί «άχρηστα», αλλά πως την ίδια χαμηλή εκτίμηση για αυτά τρέφουν και οι ίδιοι επαγγελματίες του κλάδου, καθώς μόλις το 35% έκανε τον κόπο να τα υπερψηφίσει.
Η λίστα επίσης «ξεμπροστιάζει» ως μη χρήσιμα, επαγγέλματα όπως δημόσιες σχέσεις, υποκριτική και χορό. Με την πολιτική και τις τραπεζικές υπηρεσίες να ακολουθούν κατά πόδας.
Σύμφωνα με το payscale μια άλλη κατηγορία εργαζόμενων που δεν εκτιμά αυτό που κάνει είναι οι υπάλληλοι σε fast food, που συμφωνούν σε ποσοστό 38,4% ότι η δουλειά τους κάνει τον κόσμο χειρότερο. Όπως ακριβώς και οι ντίλερς σε καζίνο, σε ποσοστό σαφώς χαμηλότερο (17,6%).