Τα διεθνή περιοδικά τέχνης έχουν ήδη αρχίσει να αφιερώνουν εκτενή αφιερώματα στο έργο σταρ των δημοπρασιών, που μοιάζει να είναι το «Σπουδή για κεφαλή της Ιζαμπέλ Ροσθρόουν» του Φράνσις Μπέικον. Το έργο, φιλοτεχνήθηκε το 1967 και είναι το πορτρέτο μιας από τις πλέον στενές φίλες (και ερωμένη του όπως είχε ισχυριστεί ο ίδιος) Ιζαμπέλ Ροσθρόουν . Το έργο αποτελεί τόσο μαρτυρία της στενής σχέσης που είχαν ο ζωγράφος και η Iζαμπέλ, όσο και σπάνιο έργο προσωπογραφίας, όπου τα όρια της αφηρημένης τέχνης με την αναπαράσταση μορφών συναντιόνται ιδανικά. Η Ιζαμπέλ ήταν και η ίδια ζωγράφος και γνώρισε τον Μπέικον στα τέλη της δεκαετίας του '40, όταν τους σύστησε ο γκαλερίστας τους στο Λονδίνο.Τις επόμενες δύο δεκαετίες από την γνωριμία τους, άρχισε να κινείται στους ίδιους κύκλους με τον Μπέικον, να συχνάζει στο The Colony Room και στο The George Pub. Πόζαρε πολλές ακόμη φορές για τον Μπέικον, ο οποίος το 1992 δήλωνε στο Paris Match « Ξέρετε, έχω επίσης κάνει έρωτα με την Ιζαμπέλ Ροσθρόουν, μια πολύ όμορφη γυναίκα που ήταν μοντέλο του Derain και ερωμένη του Ζορζ Μπατάιγ».Ο Μπέικον ζωγράφισε το «Σπουδή για κεφαλή της Ιζαμπέλ Ροσθρόουν» είκοσι χρόνια μετά τη γνωριμία του με την Ιζαμπέλ. Αξίζει να σημειωθεί ότι κανείς δεν έχει δει το έργο τα τελευταία 30 χρόνια καθώς και ότι η τιμή εκτίμησής του είναι μεταξύ 9 και 12 εκατομμυρίων δολαρίων. Ο προκλητικότερος βιασμός στην τέχνη
Στη δημοπρασία του Ιανουαρίου ξεχωρίζει το έργο του Γκόγια «Πορτρέτο του Μαριάνο Γκόγια», που είναι ένα από τα τελευταία αλλά και σημαντικότερα έργα του. Το ζωγράφισε στη Μαδρίτη, ανάμεσα στον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο του 1827 και απεικονίζει τον αγαπημένο εγγονό και κληρονόμο του Γκόγια σε ηλικία 21 ετών. Είχε μόλις επιστρέψει στη Μαδρίτη μετά από χρόνια εξορίας στη Γαλλία όταν ζωγράφισε αυτό το τρυφερό σχεδόν ποιητικό πορτρέτο, ξέροντας ότι ήταν η τελευταία φορά που έβλεπε τον εγγονό του. Πέθανε επτά μήνες αργότερα, στο Μπορντό. Κανείς δεν έχει δει τον συγκεκριμένο πίνακα -που έχει τιμή εκτίμησης από 5 ως 7 εκατομμύρια δολάρια- τα τελευταία 60 χρόνια.