Το ενδιαφέρον της στους ανέργους στρέφει η νέα διαφημιστική καμπάνια της Benetton. Μέσω αυτής απευθύνει κάλεσμα στα περίπου 100 εκατ. των ανέργων ηλικίας κάτω των 30 ετών, να προτείνουν ιδέες για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης.
Με τον τρόπο αυτό υπογραμμίζει τη δεινή θέση στην οποία βρίσκονται οι άνεργοι κάτω των 30 ετών που προσπαθούν καθημερινά να βρουν δουλειά.
Τόσο οι καταχωρήσεις όσο και τα διαφημιστικά σποτ της νεάς καμπάνιας της Benetton, δείχνουν γεμάτους αποφασιστικότητα νέους να παίρνουν μέρος σε διαδηλώσεις διαμαρτυρίας, άλλους να περιμένουν να δώσουν συνέντευξη ή να βρίσκονται στο γραφείο ανεργίας.
Η νέα παγκόσμια διαφημιστική εκστρατεία θα περιλαμβάνει αφίσες, μπλουζάκια, μια ταινία και έναν διαγωνισμό για την επιλογή 100 «ανέργων της χρονιάς», ο καθένας από τους οποίους θα κερδίσει 5.000 ευρώ για την ιδέα του.
Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να είναι μεταξύ 18 και 30 ετών και άνεργοι. Θα πρέπει να καταθέσουν την ιδέα τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.unhatefoundation.org και θα επιλεγούν μέσω διαδικτυακής δημοσκόπησης από τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους στην ίδια ιστοσελίδα. Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει ως τις 14 Οκτωβρίου.