Περισσότεροι εκπαιδευτικοί από όσοι χρειάζονταν τοποθετούνταν τα τελευταία χρόνια σε Επαγγελματικά Λύκεια και Επαγγελματικές Σχολές με το πρόσχημα κάλυψης θέσεων.
Σύμφωνα με την «Ημερησία», με διάφορα τεχνάσματα ο αριθμός των μαθητών εμφανιζόταν να είναι μεγαλύτερος από τον πραγματικό. Οι ίδιοι μαθητές έκαναν πολλαπλές εγγραφές σε διαφορετικές ειδικότητες ή ακόμη και σε διαφορετικά Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ). Επίσης μετανάστες μαθητές, προκειμένου να αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια, εγγράφονταν στα ΕΠΑΛ με πλαστά πιστοποιητικά, όμως δεν παρακολουθούσαν τα μαθήματα και με αυτό τον τρόπο δημιουργούνταν μαθητές «φαντάσματα».
Από αυτές οι στρεβλώσεις που υπάρχουν στο εκπαιδευτικό σύστημα και σε μεγαλύτερο βαθμό στην τεχνική εκπαίδευση, προκαλείται «μαύρη τρύπα» ύψους 400 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Φωτογραφία: Eurokinissi