Στα πλαίσια της κατάργησης του προτύπου του ανορεξικού μοντέλου, μία γνωστή καμπάνια εσωρούχων, επέλεξε να φωτογραφήσει για τη κολεξιόν της πραγματικές καθημερινές γυναίκες, με τις ατέλειες και τα παχάκια τους. Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό, όχι μόνο καλλιτεχνικά για την εταιρία, αλλά και ψυχολογικά για τις ίδιες τις γυναίκες.
Οι 11 γυναίκες δεν είχαν φωτογραφηθεί ποτέ στο παρελθόν με εσώρουχα, όπως δήλωσαν οι ίδιες και σίγουρα δε θα μπορούσαν ποτέ να φανταστούν τον εαυτό τους ως μοντέλα εσωρούχων.
Λίγες μέρες πριν τη φωτογράφιση τα κορίτσια «γνωρίστηκαν» μεταξύ τους μέσω facebook και μιλούσαν αρκετά κι έτσι ένιωσαν κάπως πιο άνετα με την όλη ιδέα της φωτογράφισης.
Όπως είπαν και οι ίδιες όταν είδαν τις φωτογραφίες τους, η φωτογράφηση με εσώρουχα τις έκανε να αισθάνονται πιο ασφαλείς με τον εαυτό τους και το σώμα τους και το αγάπησαν με τις ατέλειες του, ενώ η όλη διαδικασία ήταν μία «ένεση αυτοπεποίθησης» για την ψυχολογία των γυναικών αυτων.
Η καμπάνια αυτή είναι ίσως το πρώτο βήμα, προς την απόρριψη του αποστεωμένου προτύπου ομορφιάς και την καταπολέμηση της νευρικής ανορεξίας που μαστίζει παγκοσμίως τα έφηβα κορίτσια, τα οποία βομβαρδίζονται καθημερινά με φωτογραφίες απο τέλειες γυναίκες-barbie με υποτίθεται «ιδανικές» αναλογίες.