Το ένα δισ. πλησιάζαν οι χρήστες του Facebook τα τέλη Ιουνίου, αριθμός που μεταφράζεται σε αύξηση 29% μέσα σε ένα χρόνο, εκ των οποίων καθημερινά συνδέονται σε αυτό περίπου οι μισοί.
Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, το Facebook, αριθμούσε στα μισά του 2012 955 εκ. ενεργούς χρήστες. Οπως δείχνουν οι μετρήσεις, μάλιστα, οι χρήστες του κοινωνικού δικτύου βρίσκονται όλο και περισσότερο σε κίνηση καθώς 543 εκ. από αυτούς συνδέονται τουλάχιστον μία φορά το μήνα μέσω κινητού τηλεφώνου, μια αύξηση της τάξης του 67% σε σύγκριση με το 2011.
Τα τελευταία στοιχεία της Nielsen δείχνουν ότι η χρήση του Facebook αυξάνεται σταθερά για να φθάσει στο τέλος του Ιουνίου σε περισσότερες από 7 ώρες το μήνα για τους Αμερικανούς χρήστες, έναντι 5 ωρών και 18 λεπτών για τους Γάλλους.
Σύμφωνα με το Facebook, περίπου 235 εκ. χρήστες σε όλο τον κόσμο παίζουν κάθε μήνα με τα παιχνίδια που είναι σχεδιασμένα για το κοινωνικό δίκτυο, έναντι 205 εκατομμυρίων πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση κατά 14,6%.
Αυτό αντιπροσωπεύει μια αναπτυσσόμενη αγορά για τις εταιρείες σχεδιασμού και ανάπτυξης παιχνιδιών, ειδικά τις ευρωπαϊκές, και επιτρέπει να αναπτυχθεί «ένα εταιρικό περιβάλλον πιο δυναμικό από ποτέ», εκτιμά το Facebook.
Έτσι, πέντε από τις δέκα κορυφαίες εταιρείες παραγωγής παιχνιδιών που χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο είναι ευρωπαϊκές, τονίζει το Facebook: η βρετανική Kingcom, η γερμανική Wooga, η τουρκική Peak Games, η ισπανική Social Point, και η γαλλική Fresh Planet.