Σε λιγότερο από μια δεκαετία έχει καταφέρει όσα άλλοι ηθοποιοί δεν καταφέρνουν μια ολόκληρη ζωή: να παίξει συγκλονιστικούς ρόλους σαν τον ναρκομανή καθηγητή στο Half Nelson, να ραγίσει καρδιές στο Blue Valentine, να συγκινήσει σε παλιομοδίτικα love story όπως το The Notebook, να εντυπωσιάσει με χαμηλών τόνων ερμηνείες σε «ιδιόμορφες» ταινίες που λάτρεψε η νέα indie γενιά (ο σύντροφος και εραστής μιας πλαστικής κούκλας στο Lars and the Real Girl). Ο Ryan Gosling κατόρθωσε να κερδίσει το mainstream κοινό χωρίς να χάσει ούτε ίχνος από το σεβασμό του ιδιότροπων «ανεξάρτητων» οπαδών του, να γίνει εξώφυλλο σε ένα σωρό περιοδικά και να φτάσει στις υποψηφιότητες των Όσκαρ, αλλά να ξαφνιάζει επιστρέφοντας σε χαμηλού προϋπολογισμού παραγωγές.
Πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα ασχοληθεί με το σινεμά και ως σκηνοθέτης μιας «μεγάλης ταινίας», δηλαδή με τεράστιο προϋπολογισμό, στην οποία θα έχει και τον πρώτο ρόλο. Για την ακρίβεια, ξαναγυρίζει το «Idolmaker» του Taylor Hackford, μια ταινία του 1980 που ο σκηνοθέτης είχε γυρίσει πριν τον «Ιπτάμενο και Τζέντλεμαν» και το «Ray». Στο Idolmaker που παρουσίαζε τη ζωή του μουσικού Bob Marcucci πρωταγωνιστούσαν ο Vincent Vacari και ο Πίτερ Γκάλαχερ.
Ο Gosling τους επόμενους μήνες εμφανίζεται επίσης σε μια κομεντί με τίτλο "Crazy, Stupid, Love.," και στην πολιτική ταινία "The Ides of March" δίπλα στον Τζορτζ Κλούνεϊ, ενώ μόλις ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για το «Logan's Run» και οι προετοιμασίες για τη νέα ταινία του Derek Cianfrance, σκηνοθέτη του Blue Valentine, που έχει τίτλο «The Place Beyond The Pines».