Δεν υπάρχει άλλη εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων που να έχει πιάσει όχι το «νόημα», όχι τον «πυρήνα», αλλά κυριολεκτικά το «ζουμί» της γυναικείας, μετεφηβικής σεξουαλικότητας, διανθισμένης με ψήγματα «λολιτισμού».
Δεν υπάρχει άλλη εταιρεία που να φτιάχνει τόσο γήινα αισθησιακές διαφημιστικές καμπάνιες και την ίδια στιγμή να χαίρει της εκτίμησης των απανταχού στυλάτων γυναικών.
Για τους εξίσου εκλεπτυσμένους άντρες, αυτοί δεν χρειάζεται πια να επισκέπτονται πορνο-sites. Μπορούν απλά να ξεφυλλίσουν τον ηλεκτρονικό κατάλογο της νέας της κολεξιόν...
Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο