Tα είδη πολυτελείας αγνοούν την οικονομική κρίση και την ώρα που η ανεργία αυξάνεται και η ύφεση βαθαίνει σε ολόκληρη την Ευρώπη τα πιο χλιδάτα αντικείμενα διπλασιάζουν τις πωλήσεις τους. Η Hermes, η Gucci, η Louis Vuitton και η Bulgari ανακοίνωσαν αυτή την εβδομάδα διπλασιασμό των πωλήσεών τους στην Ευρώπη και στον κόσμο.
Ο οίκος Louis Vuitton, ο οποίος περιλαμβάνει επίσης τις μάρκες Givenchy, Céline, Bulgari, τα ρολόγια Tag Heuer και την σαμπάνια Dom Perignon ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων 28% ήτοι 1,68 δις ευρώ που ήρθαν να προστεθούν στα μυθικά κέρδη. «Παρά το αβέβαιο περιβάλλον στην Ευρώπη τα πράγματα πάνε πολύ καλά» ανακοίνωσε ο οίκος που δεν ανέμενε ότι η κρίση θα έφερνε θησαυρό στα ταμεία της επιχείρησης.
Τα αρώματα και τα καλλυντικά του οίκου γνώρισαν αύξηση 9%, τα ρολόγια και τα κοσμήματα αύξησαν τις πωλήσεις κατά 13% ενώ τα προιόντα του οίκου που πωλούνται σε duty free γνώρισαν αύξηση 16%.
Πωλήσεις-ρεκόρ έκανε και η μάρκα πολυτελών καλλυντικών L'Oreal με αύξηση 18% ενώ ο οίκος Burberry έκανε αύξηση πωλήσεων 11%. Οι περισσότερες πωλήσεις ειδών πολυτελείας γίνονται στην Κίνα που αντιπροσωπεύει το 40% των πελατών των οίκων πολυτελείας.