Ο Τάσος Θεοδωρόπουλος (terra_gelida@hotmail.com) επιστρέφει για πολλοστή φορά στον γαλλόφωνο παραλιακό τόπο του εγκλήματος και σας μεταφέρει την παρακμιακή γκλαμουριά του φεστιβάλ των Καννών, τρώγοντας μεθυσμένο κεμπάπ δίπλα στον Μπραντ Πιτ (ναι, ξέρω πού πάει και το τρώει). Κάθε μέρα, στην www.iefimerida.gr, οι Κάννες όπως δεν θα θέλανε να ξέρουνε ότι τις ξέρουμε.
«Κι ενώ οι Έλληνες κριτικοί βλέπουν Eurovision, η Κάρλα Μπρούνι μας σνόμπαρε, αλλά μήπως ήρθε η Lady Gaga;»
Αγαπητό μου Καννολόγιο, υπάρχουν μερικά πράγματα που θα έπρεπε να σε και να με στενοχωρούν, αλλά δεν χρειάζεται γιατί η γκλαμουριά (των Καννών) θέλει πάνω απ’ όλα καλή καρδιά και άφθονο χρήμα. Οκέι, θα είμαι ειλικρινής μαζί σου, άφθονο χρήμα φέτος δεν έχουμε και επίσης τελούμε υπό νέα διεύθυνση σαν ΚΑΝΝΟΛΟΓΙΟ (η παλιά πρέπει να της το ομολογήσω, μπορεί να αναγκαστήκαμε να χωρίσουμε, αλλά από χρήμα παράπονο αν πω ότι είχα, να με κάνει ο Θεός να φιλήσω το χουχούνι της Ντάνα Ιντερνάσιοναλ). Ναι, ακόμα και στις Κάννες με επηρεάζει η Γιουροβίζιον. Εξάλλου είναι γνωστό τοις πάσοι ότι μια τρομακτική συμπαντική συνομωσία που είμαι σχεδόν σίγουρος ότι την έχει σχεδιάσει ο Κοέλο (ο γνωστός μαλάκας που λέει ότι αν θες κάτι πολύ το σύμπαν συνωμοτεί για να το αποκτήσεις και τον γνώρισα πέρσι σε ένα πάρτι της Chopard να συμπεριφέρεται σαν ο γλίτσας Πέφτουλας σε κάθε ξώφτερνη γυφτοπούλα) κάνει τους ακριβοθώρητους κριτικούς που σας τα πρήζουνε με τη δυσκοίλια άποψή τους περί τέχνης να είναι όλοι, μα όλοι τους, στις Κάννες τη βραδιά της Γιουροβίζιον κολλημένοι στην τιβί (και στα απαυτά τους ακόμα κι αν νεκρανασταθεί ο Αντονιόνι). Σε όλα αυτά που σας γράφω, υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα, οφείλω να το παραδεχτώ. Ακόμα λοιπόν δεν είμαι στις Κάννες, πετάω την Πέμπτη το μεσημέρι λόγω της Τεταρτιανής απεργίας, οπότε και ως πρώτη δόση σας μεταδίδω τον παλμό μέσω της κακοήθειας τρίτων. Οι οποίοι δύο πράγματα μου είπαν με το τηλεφωνικό καλησπέρα: Ότι ο Γούντι Άλεν που έκανε την έναρξη μάλλον δεν πολυβλέπεται κι ότι ο Μπερτολούτσι δήλωσε θαυμαστής του 3D. Λογικό για την πρώην αριστουργηματική γριά νυν ακαμάτρα, γιατί η τεχνολογία τη γιαγιά πάντα τη συναρπάζει. Από κει και πέρα, έχουμε και το κόκκινο χαλί να ασχοληθούμε και ποιος σελέμπριτι το (από)πάτησε. Κατ’ αρχάς η κριτική επιτροπή με προεδρεύοντα τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο, που μάλλον του έδωσαν τον τίτλο του προέδρου εξαιτίας της σουρεαλιστικής αριστουργηματικής τριλογίας «Meet the Fockers», που στα ελληνικά μεταφράζεται ως «Γνωριμία με τους Γαμιάληδες», και άμα αλλάξεις ένα γράμμα και στα αγγλικά και στα ελληνικά, κάνεις τη διαφορά. Από αυτούς που παίζουν στην κριτική επιτροπή και αξίζει να θυμάσαι ξεχωρίζουν ο Τζουντ Λο, η Ούμα Θέρμαν, ο Ολιβιέ Ασαγιάς (που σκηνοθέτησε τον πολύ καλό «Carlos») και ο Χονγκκονγκονέζος σκηνοθέτης Τζόνι Το που κάνει παπάδες με την κάμερά του. Όπως σας είπα, η πρεμιέρα έγινε με το εκτός διαγωνισμού «Μidnight in Paris» του Γούντι Άλεν (ο οποίος, όπως έχετε καταλάβει, έχει πάρει αμπάριζα όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες για να του πληρώνουνε και τις διακοπές), το οποίο ταινιάκι όσοι το είδανε μου είπανε «εντάξει, σεβάσμια η γριά, αλλά τη βαριέται και ο χάρος πλέον, και κάποιος στο Twitter έγραψε πως παρούσα (πνευματικά απούσα εννοείται) στις Κάννες ήταν και η Lady Gaga. Εδώ το ντοκουμέντο:
The singer will present a live concert Wednesday on Canal Plus' "Le Grand Journal," which has set up a stage at the event.
Lady Gaga will be showing her poker face in Cannes this year. The singer landed in Paris on Tuesday to start promotion for her new album Born This Way which launches in France on May 23rd.
Related Topics
Gaga will head to Cannes to perform a live concert on Wednesday on Canal Plus’ hit show Le Grand Journal whose stage takes over the Croisette during the festival.
Gaga will respond to questions from the show’s host Michel Denisot and his team of animated French TV presenters before singing “Judas” to a live Cannes crowd.
Gaga’s presence will surely cause a stir on the already-bustling Croisette as the 64th annual Festival de Cannes kicks off on Wednesday.
Tες πα, άποψη δεν μπορώ να έχω, αφού ακόμα δεν είμαι εκεί, αλλά στην ταινία του Γούντι, ως είθισται, παίζουν πάντα διάσημοι που θέλουν και μια πρέζα Άλεν στο βιογραφικό τους για να δειχτούν και να αποδειχτούν, όπως η Ρέιτσελ ΜακΆνταμς, ο Άντριαν Μπρόντι, η Μαριόν Κοτιγιάρ, ο Όουεν Γουίλσον, η Κάθι Μπέιτς και η Κάρλα Μπρούνι του Σαρκοζί, που όλοι οι παπαράτσι την περίμεναν σαν τρελοί στο κόκκινο χαλί να δούνε τη φουσκωμένη της κοιλίτσα, αλλά αυτή δεν τους έκανε τη χάρη. Σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι ήταν παρόντες, με έξτρα παρουσίες τον Αντόνιο Μπαντέρας (με τον οποίο έχω κλείσει συνεντευξούλα τέλος εβδομάδας), τη Μέλανι Γκρίφιθ -φοβάμαι τι απέγινε η μούρη σου-, τη Φαίη Νταναγουέι που κοσμεί και την αφίσα των Καννών με άλλη μουτσούνα από αυτή που έχει τώρα, τον Μπραντ Πιτ για την πλέον αναμενόμενη ταινία του φεστιβάλ με συμπρωταγωνιστή του τον Σον Πεν, το «Tree of life» (εννοείται πάντα ο Μπραντ με την συνοδεία της Αντζελίνα Τζολί), την ινδή θεά Ασβαράγια Ρέι, τον Ντάστιν Χόφμαν, τη μεταλλαγμένη Κλαούντια Καρντινάλε, τη Γαλλίδα Μαρινέλα, όσον αφορά το τσίμπημα από μέλισσες στη μούρη της, την Κατρίν Ντενέβ(ω), τη Σάλμα Χάγιεκ, τη Σαρλότ Γκενσμπούρ που πρόπερσι κέρδισε το βραβείο ερμηνείας επειδή έκοψε φάτσα κάρτα στην κάμερα την κλειτορίδα της στον «Αντίχριστο» του Λαρς Φον Τρίερ, την Τίλντα Σουίντον, τον Μισέλ Πικολί (που ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος είχε την έμπνευση να μας εκθέσει δημόσια τη φίφα του στη «Σκόνη του Χρόνου), την Κίρστεν Ντανστ και διάφορους άλλους. Αλλά αναρωτιέμαι, αν όλοι αυτοί το πατήσανε το τιμημένο πρώτη μέρα στο Λουτράκι (της Γαλλίας) τι θα μας μείνει για τις επόμενες 10; Τες πα, ο Μπερτολούτσι που σας έλεγα, που έχει να κάνει ταινία που να βλέπεται δεκαετία και βάλε, άνοιξε κομματάκι θλιβερά την τελετή έναρξης, λουσμένος στο ιριδίζων φως του ακαταλόγιστου, γι’ αυτό και τσίμπησε ένα τιμητικό βραβείο για τη συνεισφορά του στην 7η τέχνη. Ο Ντε Νίρο σαν εμφάνιση, απ’ την άλλη, όπως τον κόβω από τις φωτό, ήταν σαν να φοράει περούκα δικαστή, πράγμα λογικό αφού είναι και πρόεδρος της επιτροπής και θα δικάσει τους ταλαντούχους μπας και χαρούνε οι ατάλαντοι (πάντα αυτό γινότανε στις Κάννες, απλά πίνουμε βότκες στα πάρτι και μετά σας γράφουμε μαλακίες ότι όσοι πήραν βραβείο το αξίζανε). Δέκα μέρες μετά από αυτή την εισαγωγή, δεν θα είμαι ο ίδιος άνθρωπος, σας το υπόσχομαι. Κατ’ αρχάς επειδή αμφιβάλλω αν η Alitalia (ποιο γελοία αεροπορική δεν έχεις) με την οποία πετάω με ανταπόκριση θα καταφέρει να μου βρει εγκαίρως τη βαλίτσα με τα σώβρακα. Απ’ την άλλη, πάλι, μπορεί και να πέσει με τα σαράβαλά της, οπότε γλυτώσαμε όλοι μας. Κι εγώ, κι εσείς, και η μάνα μου και οι Κάννες που έχω όρεξη να τις κράξω φέτος γιατί είμαι φτωχός. Αν γίνει αυτό, που το επιθυμώ, να δώσω στα γατιά μου τα τηλέφωνά σας να τα ζήσετε, γιατί θα λιμοκτονήσουν τα έρμα τα ευνουχισμένα;