Σύγχυση έχει προκαλέσει η απόφαση του νέου Creative Director του Yves Saint Laurent να αλλάξει την ονομασία και το λογότυπo του διάσημου οίκου μόδας, ο οποίος είναί συνώνυμος της κλασικής κομψότητας και του διαχρονικού στυλ.
Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως η κίνηση αυτή είναί σωστή και δείχνει ότι ο διάσημος οίκος μόδας εκσυχρονίζεται και ακολουθεί την εποχή του. Ωστόσο, στον αντίποδα, πολλοί είναι εκείνοι που επισημαίνουν ότι κάτι τέτοιο συνιστά ιεροσυλία.
Η καινούρια ετικέτα θα αρχίσει να είναι διαθέσιμή μέσα στους επόμενους δύο μήνες. Σε αυτή θα απαλειφθεί το Yves,ενώ στο τέλος θα προστεθεί το Paris.
Μάλιστα, ακούγεται ότι οι καλλιτεχνικές λεπτομέρειες του re-branding είναι εμπνευσμένες από τις ετικέτες που λάνσαρε ο οίκος το 1966.