Η ευρέως διαδεδομένη άποψη για τις κάμερες ασφαλείας είναι ότι καταπατούν την ιδιωτική ζωή των πολιτών και χρησιμεύουν ως μέσο επιτήρησης. Μια νέα διαφήμιση ωστόσο, έρχεται να δείξει την άλλη πλευρά του νομίσματος.
Στο νέο της σποτ, η Coca Cola Λατινικής Αμερικής χρησιμοποίησε υλικό από κάμερες ασφαλείας από ολόκληρο τον κόσμο. Σε αυτό, καθημερινοί άνθρωποι δείχνουν την απίθανη πλευρά τους, χωρίς να γνωρίζουν ότι μαγνητοσκοπούνται, αποδεικνύοντας έτσι ότι η πανταχού παρουσία επιτήρησης στην καθημερινότητά μας μπορεί να μας ενοχλεί, αλλά ταυτόχρονα αιχμαλωτίζει ασυναίσθητα και όλα εκείνα που κάνουν τη ζωή μας να αξίζει.
Στο διαφημιστικό παρουσιάζονται μερικά «αντι-εγκλήματα», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, τα οποία δεν αναφέρονται ποτέ στα δελτία ειδήσεων. Από τον άντρα που επιστρέφει το πορτοφόλι που έπεσε από την τσέπη ενός αγνώστου, μέχρι το νεαρό που προσφέρει ένα σακουλάκι με πατατάκια σε έναν άστεγο, το σποτ είναι αφιερωμένο σε όλους τους «τρελούς ήρωες»: Καθημερινούς ανθρώπους που αυθόρμητα κάνουν καλές πράξεις, αν και οι πιθανότητες είναι εναντίον τους.