Ως φοβερό κοινωνικό πείραμα χαρακτήρισαν τα Σουηδικά μίντια να παραχωρήσουν για μια εβδομάδα σε κάθε πολίτη την διαχείριση του επίσημου λογαριασμού της χώρας στο twitter. Μέχρι που η σκυτάλη πέρασε στην Σόνια από το Γκέτεμποργκ που τους ξεφτίλισε διεθνώς.
«Κανείς δεν κατέχει το εμπορικό σήμα της Σουηδίας περισσότερο από τους ανθρώπους της. Με την πρωτοβουλία αυτή, τους επιτρέπουμε να δείξουν τη δική τους Σουηδία στον κόσμο». Αυτή ήταν η δήλωση του διευθυντή του Σουηδικού οργανισμού τουρισμού Τόμας Μπρουλ όταν ξεκίνησε το σχετικό πείραμα. Το οποίο στα χαρτιά, μια χαρά φαινόταν.
Μέχρι που την διαχείριση του λογαριασμού ανέλαβε η Σόνια, μια 27 μητέρα χαμηλής μόρφωσης από το Γκέτεμποργκ η οποία έχει προφανώς μια άρρωστη εμμονή με τους Ναζί και τα πέη των Εβραίων.
Βλέπεις, αντί να μιλάει για τις ομορφιές της χώρας της, προκειμένου να προσελκύσει επισκέπτες, εκείνη τουίταρε διαδοχικά τα εξής «μαργαριτάρια».
«Δεν καταλαβαίνω το θόρυβο με τους Εβραίους. Δεν μπορείς να καταλάβεις καν αν κάποιος είναι Εβραίος, εκτός και αν δεις το πέος τους. Αλλά και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρη».
«Σκεφτείτε ότι στην ναζιστική Γερμανία έπρεπε να ράψουν αστέρια στα μανίκια τους. Αν δεν το έκαναν, δεν θα μπορούσαν ποτέ να καταλάβουν ποιος είναι Εβραίος και ποιος όχι».
Τα σχόλια που ακολούθησαν στο twitter ήταν κατακλυσμικά. Οι περισσότεροι έκραξαν την Σόνια ως εθνική ντροπή, ενώ κάποιοι της απάντησαν ευγενικά και της έστειλαν link για να πάει να διαβάσει περισσότερα πράγματα, αφού, όπως δήλωσε «Απλά θέλω να καταλάβω γιατί όλοι τους μισούν τόσο πολύ».
Φανταστείτε μόνο τι θα συνέβαινε αν το ίδιο πείραμα λάμβανε χώρα στην Ελλάδα. Και το twitter της χώρας έπεφτε σε λάθος χέρια.