Οι 5 χειρότερες ιδέες μάρκετινγκ του κόσμου - iefimerida.gr

Οι 5 χειρότερες ιδέες μάρκετινγκ του κόσμου

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Όταν οι διαφημιστές δεν έχουν κέφια και έμπνευση αυτό φαίνεται και μας χαρίζουν απίστευτες στιγμές γέλιου που σε κάνουν να αναρωτιέσαι τι πραγματικά θα μπορούσαν να σκέφτονται όταν αποφάσιζαν να τα δημοσιεύσουν.

1. Το διαιτιτικό σκεύασμα AYDS υποσχόταν λεπτή σιλουέτα χωρίς στερήσεις και καταναγκασμούς. Κατά τις δεκαετίες 1970-1980 το διαιτιτικό σκεύασμα AYDS με γεύση σοκολάτα μοιραζόνταν το ίδιο όνομα με την θανατηφόρα μάστιγα του AIDS. Η εταιρία είχε την φιλοδοξία πως η ασθένεια κάποια στιγμή θα ξεχνιόταν και το μόνο που θα ήξερε ο κόσμος με το όνομα αυτό θα ήταν το προϊόν τους.

Οι 5 χειρότερες ιδέες μάρκετινγκ του κόσμου | iefimerida.gr 0

2. Για την εταιρεία Red Lobster η ιδέα του να κάνει κάποια προσφορά για να προμοτάρει το μαγαζί δεν πήγε έτσι όπως σχεδίαζαν. Η εταιρία προσέφερε όσα πόδια αστακού μπορείς να φας, αλλά δεν σκέφτηκαν το κόστος και πόσα πολλά πρέπει κανείς να φάει για να αισθανθεί πως χόρτασε έτσι οι δυο μικρές λεπτομέρειες κάνανε τη διαφορά. Οι πελάτες παίρνανε πολλά πόδια αστακού, τα οποία ήταν πανάκριβα κι έτσι η εταιρία αντί για κέρδος είχε εν τέλη ζημία.

Οι 5 χειρότερες ιδέες μάρκετινγκ του κόσμου | iefimerida.gr 1

3. Μέχρι και οι μεγάλες εταιρίες έχουν πέσει σε τέτοια ατοπήματα μάρκετινγκ, η παγκόσμια αλυσίδα McDonald's στην Νορβηγία, προμόταρε ένα νέο χάμπουργκερ με την ονομασία McAfrica. Όπως είναι φυσικό προκλήθηκε σάλος που μια μεγάλη εταιρία τροφοδοσίας έδωσε σε φαγητό το όνομα της Αφρικής, όπου 12 εκατομμύρια οι κάτοικοι πεθαίνουν από την πείνα.

Οι 5 χειρότερες ιδέες μάρκετινγκ του κόσμου | iefimerida.gr 2
Οι 5 χειρότερες ιδέες μάρκετινγκ του κόσμου | iefimerida.gr 3

4. Σε μια από τις πρώτες διαφημιστικές καμπάνιες της Coca- Cola όπου η εταιρία στόχευε στο νεανικό κοινό το ερωτικό στοιχείο πρωταγωνιστούσε και η εταιρία προέτρεπε τους καταναλωτές «Να νιώσουν τις καμπύλες».Στις αρχές τυ 90 όπου η καμπάνια αυτή είδε το φως της δημοσιότητας βγήκαν και κάποια ποστερ που σε μια γωνιά μέσα σε ένα παγάκι απεικόνιζαν μια γυναικεία φιγούρα να είναι έτοιμη να κάνει στοματικό έρωτα.

Οι 5 χειρότερες ιδέες μάρκετινγκ του κόσμου | iefimerida.gr 4
Οι 5 χειρότερες ιδέες μάρκετινγκ του κόσμου | iefimerida.gr 5

5. Η Chevrolete στα πλαίσια του μαρκετινγκ έδωσε την ευκαιρία στο κοινό της να φτιάξει τη δική του διαφήμιση για την αγαπημένη του εταιρία. Αλλά δεν ήταν ακριβώς έτσι τα πράγματα μιας και όσοι αποφάσισαν να συμμετέχουν σ' αυτή την πρωτότυπη καμπάνια δεν ήταν ιδιαίτεροι λάτρεις της εταιρίας κι έτσι πιο πολύ δυσφήμιση της κάνανε παρά διαφήμιση.

Οι 5 χειρότερες ιδέες μάρκετινγκ του κόσμου | iefimerida.gr 6
Οι 5 χειρότερες ιδέες μάρκετινγκ του κόσμου | iefimerida.gr 7
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ