ασημένιαMercedesSL55AMG χωρίς πινακίδες.Ο ιδρυτής της Apple, Στιβ Τζομπς, ήταν διαβόητος για τη τάση του να σταθμεύει σε θέσεις για ανθρώπους με ειδικές ανάγκες καθώς και για το γεγονός ότι οδηγούσε μία
Γενικά δε συνήθιζε ποτέ να επιδεικνύει δημόσια την οικονομική του ευχέρεια. Ζούσε σε ένα μικρό σπίτι σε κατοικημένη περιοχή του Πάλο Άλτο της Καλιφόρνια, είχε ένα γκαραζ και παιδιά από γειτονικά σπίτια του έλεγαν τα κάλαντα τα Χριστούγεννα. Ήταν ένας κανονικός άνθρωπος, ο οποίος άλλαξε τον κόσμο με την ιδιοφυία του, αλλά παρέμεινε απλός και κανονικός. Σε όλα εκτός απο το αμάξι του.
Το γεγονός οτι κυκλοφορούσε χωρίς πινακίδες μας κάνει να αναρωτηθούμε αν πλήρωνε συνέχεια πρόστιμο, ή μήπως διέθετε ειδική άδεια απο τη κυβέρνηση της Καλιφόρνια ώστε να μην έχει πινακίδες στο αυτοκίνητο. Άλλωστε δεν είναι δυνατόν να άλλαζε αυτοκίνητο κάθε λίγους μήνες, για να μην βάζει πινακίδες. Ή μήπως είναι;
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ITWire, το οποίο μίλησε με έναν πρώην ανώτερο υπάλληλο ασφαλείας στην Apple, ονόματι Τζον Κάλλας, ο Στιβ Τζομπς είχε ουσιαστικά αναρίθμητες πινακίδες κυκλοφορίας.
«Ο Στιβ (ή κάποιος κοντά σε αυτόν) εντόπισε ένα κενό στη νομοθεσία περί οχημάτων στην Καλιφόρνια. Οποιοσδήποτε με ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο είχε ενα κατ 'ανώτατο όριο έξι μηνών για να βάλει πινακίδα στο όχημά του. Έτσι, έκανε μια συμφωνία με την εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης. Θα άλλαζε συνέχεια αυτοκίνητο μέσα στα πλαίσια των έξι μηνών μίσθωσης, ανταλλάσσοντας την ασημένια του Mercedes SL55 AMG για άλλη μία ίδια. Σε καμία περίπτωση δεν οδηγούσε ένα αυτοκίνητο για περισσότερο απο έξι μήνες και έτσι δεν υπήρχε νομική υποχρέωση να του βάλει πινακίδες», αποκάλυψε ο Κάλλας.
Όσο για το λόγο για τον οποίο ο Τζομπς μπήκε σ' αυτή τη διαδικασία εξαρχής, ο Γουόλτερ Ισακσον, στη βιογραφία του ιδρυτή της Apple, υποθέτει οτι οι αναρίθμητες πινακίδες ήταν ένας τρόπος να εξασφαλίσει οτι δεν τον παρακολουθούν.