Δεν υπάρχει καμία περίπτωση η Βικτόρια να δεχτεί να αφήσει πίσω της τους κολλητούς τους (Τομ Κρουζ και Γουίλ Σμιθ) για να γυρίσει στο Λονδίνο. Οπότε έπεισε τον Ντέιβιντ να υπογράψει ξανά με τους Los Angeles Galaxy με 40% λιγότερες αποδοχές. Ενώ ταυτόχρονα έχουν βάλει εσπευσμένα πωλητήριο στις επαύλεις τους σε Λονδίνο και Γαλλία.
«Το κριτήριο είναι ο τρόπος ζωής μας. Η οικογένειά μου λατρεύει την ζωή στο Λος Άντζελες.Το να ζεις δίπλα στην παραλία είναι εκπληκτικό. Γενικότερα όλο αυτό είναι μια υπέροχη εμπειρία, εντός και εκτός γηπέδου».
Έτσι απλά δικαιολογεί ο Ντέιβιντ Μπέκαμ την απόφασή του να ανανεώσει το συμβόλαιό του με του LA Galaxy με αποδοχές της τάξεως των 3,2 εκ. ευρώ ετησίως, μειωμένες δηλαδή κατά 40% σε σχέση με το συμβόλαιο που υπέγραψε το 2007, όταν και αποφάσισε να κάνει το πέρασμα στην άλλη όχθη του Ατλαντικού.
Μάλιστα, με βάση το νέο του συμβόλαιο, ο Μπέκαμ παύει να είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος ποδοσφαιριστής των ΗΠΑ, καθώς το αντίστοιχο του Τιερί Ανρί με τους NY Red Bulls αγγίζει τα 4,3 εκ. ευρώ το χρόνο.
Ταυτόχρονα η οικογένεια Μπέκαμ αποφάσισε να πουλήσει την αξίας 22,5 εκ. ευρώ έπαυλή τους στο Hertfordshire (γνωστή και ως Beckinnham Palace), καθώς και επίσης το εξοχικό τους στην Γαλλία, η αξία του οποίου εκτιμάται σε 3,2 εκ. ευρώ.
Κάτι που δικαίως μεταφράζεται από τα βρετανικά μίντια ως διάθεση του Μπέκαμ να κόψει -ουσιαστικά και ψυχολογικά- κάθε δεσμό του με την μαμά πατρίδα και την Ευρωπαϊκή ήπειρο γενικότερα.
Άλλωστε ήταν η Βικτόρια που δήλωσε σε συνέντευξή της ότι προτιμά να μένει στο ξενοδοχείο Savoy όταν βρίσκεται στο Λονδίνο. Ενώ ο Μπέκαμ είναι τόσο γοητευμένος με το Λος Άντζελες που πρόσφατα αρνήθηκε καλύτερη οικονομική πρόταση από 3 ευρωπαϊκές ομάδες ( Spurs, Queens Park Rangers και Paris Saint-Germain).
Σύμφωνα με πηγή κοντά στο ζεύγος «Δεν είναι ότι χρειάζονται τα λεφτά. Αλλά δεν χρησιμοποιούν καθόλου τα σπίτια αυτά. Και, στα πλαίσια του δυσχερούς οικονομικού κλίματος, συνειδητοποιήσαν ότι είναι τρέλα να πετάνε έτσι λεφτά».
Όλα αυτά ενώ την Πέμπτη κυκλοφορεί το νέο τεύχος του Βρετανικού Elle, το πρώτο με εξώφυλλο άντρα (τον Μπέκαμ) στο εξώφυλλο. Με την διευθύντρια σύνταξης να αιτιολογεί την απόφαση λέγοντας «Ο Ντέιβιντ είναι εθνικός ήρωας». Κάτι που το λες και μεγάλη ειρωνεία.