Η ταλαιπωρία που υφίστανται καθημερινά πολλοί επιβάτες, οι οποίοι δεν βρίσκουν εισιτήρια στα περίπτερα και τα εκδοτήρια, έγινε αιτία να διερευνήσει ο Οργανισμός κι άλλα σημεία διάθεσης.
Σε μια προσπάθεια να αυξηθούν τα σημεία πώλησης και κατ' επέκταση τα έσοδα της εταιρίας ο ΟΑΣΑ σχεδιάζει την διάθεση των εισιτηρίων για τις αστικές συγκοινωνίες από τα ταχυδρομεία και από τα σούπερ μάρκετ.
Έτσι ο ΟΑΣΑ απέκτησε τη δυνατότητα χρήσης barcodes στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.
Συγκεκριμένα, η διοίκηση του Οργανισμού προχώρησε στην εγγραφή του ως μέλους της εταιρείας GS1 Ελλάς ΑΕ, η οποία διαχειρίζεται το διεθνές σύστημα των barcodes στη χώρα μας, για την απόκτηση της δυνατότητας χρήσης barcode.
Με αυτή την κίνηση, ο ΟΑΣΑ εγκρίνει την εκτύπωση barcode στην οπίσθια όψη ικανής ποσότητας εισιτηρίων, εφόσον συναφθεί σχετική συμφωνία με αλυσίδα ή αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Η πίσω πλευρά των εισιτηρίων θα χρησιμοποιείται από τα σούπερ μάρκετ για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού ως προς τα νέα σημεία πώλησης εισιτηρίων.
Αξίζει να σημειωθεί, πως σύμφωνα με τα μέτρα του Μνημονίου οι τιμές των εισιτηρίων αναμένεται να σημειώσουν αύξηση της τιμής τους, της τάξεως 25% και αυτό μόνο για το πρώτο τρίμηνο του 2013.