96.7% των νοικοκυριών στις Ηνωμένες Πολιτείες διαθέτουν τηλεόραση. Λογικό, θα σκεφτεί κανείς, και σιγά την είδηση. Όμως, το ποσοστό αυτό, που αποκάλυψε έρευνα της Nielsen, έχει κάνει τους κατασκευαστές να ανησυχούν. Και αυτό γιατί τα σπίτια με τηλεοπτικούς δέκτες έχουν μειωθεί κατά 1,2 εκατομμύριο από πέρυσι - και η μείωση δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητη, αφού την τελευταία φορά που οι δέκτες ανά οικία μειώθηκαν ήταν το 1992, πάλι σε περίοδο κρίσης. Σημαντικό επίσης θεωρείται το γεγονός ότι οι νέοι πλέον βλέπουν τηλεόραση μέσα από τον υπολογιστή τους, οπότε και δεν θεωρούν τη συσκευή απαραίτητη, πράγμα πιο ανησυχητικό από το να μην αγοράζουν συσκευές εκείνοι που δεν διαθέτουν τα χρήματα. Η τοποθέτηση προϊόντος σε στρατηγικά τοποθετημένες εκπομπές είναι η λύση στην οποία οι περισσότεροι κατασκευαστές καταφεύγουν ελπίζοντας να αντιμετωπίσουν το αναπάντεχο πρόβλημα.
Χρύσα Οικονομοπούλου