Στα δημοσιεύματα περί πτώχευσης απάντησε η Δέσποινα Μοιραράκη, ξεκαθαρίζοντας τι συμβαίνει.
Η Δέσποινα Μοιραράκη υποστήριξε πως τα τελευταία χρόνια η επιχείρησή της είχε οικονομικές δυσκολίες και γι’ αυτό προχώρησε σε αίτηση πτώχευσης, κίνηση που όπως λέει της έδωσε χρόνο.
«Ως επιχειρηματίας, είχα δυσκολίες οικονομικές στην επιχείρηση. Το χαλί είναι εποχιακό και πολυτελείας. Το brand μου με έσωσε, έκανα μια μεγάλη στροφή από πολύ ακριβά πράγματα να φέρω πιο οικονομικά. Είχα κάποιες υποχρεώσεις προς τις τράπεζες και το δημόσιο. Εγώ έχω πολύ καλή σχέση με το χρήμα και αγόραζα ακίνητα και είχα αγοράσει περισσότερα από 3 με δάνεια», ανέφερε, μιλώντας στην Ελεονώρα Μελέτη.
«Οταν τα αγόρασα είχα εισπράξεις, όταν ήρθε η κρίση, οι εισπράξεις που είχαμε δεν ήταν αντίστοιχες με πριν για να ανταπεξέλθω. Δεν το έβαλα κάτω, είμαι αγωνίστρια, απλά είχα κάποια θέματα με τις τράπεζες και έπρεπε να λάβω τα μέτρα μου. Η τράπεζα μας στρίμωξε για το κατάστημα στο Μαρούσι και έγινε μια αίτηση πτώχευσης. Αυτό δεν σημαίνει ότι πτώχευσα ρε παιδιά», πρόσθεσε η Δέσποινα Μοιραράκη.
«Αυτός ο ελιγμός που έδινε την δυνατότητα να κερδίσω λίγο χρόνο και να μπορώ να διαπραγματευτώ καλύτερα. Το δημοσίευμα θα μπορούσε να βγει νωρίτερα, όταν βγήκε ήταν όλα ήδη τελειωμένα. Είμαι μια αγωνίστρια, δεν μπορείς να βάζεις τέτοιους τίτλους. Και η δημοσιογράφος δεν με πήρε ένα τηλέφωνο. Εγώ τη βασιλεία μου δεν τη χάνω. Ούτε πτώχευσε η εταιρία, ούτε τίποτα», κατέληξε η Δέσποινα Μοιραράκη.