Οι Γερμανοί ετοιμάζουν πυρετωδώς τη νέα γενιά της Σειράς 1. Το μικρομεσαίο μοντέλο της BMW «συνελήφθη» κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης με έντονο καμουφλάζ στο αμάξωμα.
To λανσάρισμα του νέου μικρομεσαίου premium αυτοκινήτου έχει προγραμματιστεί για τα μέσα του 2019. Η μεγαλύτερη αλλαγή που μας επιφυλάσσει η BMW σχετίζεται με τον τομέα της μετάδοσης, καθώς για πρώτη φορά η Σειρά 1 θα είναι προσθιοκίνητη και όχι πισωκίνητη. Για την ακρίβεια θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα FAAR, η οποία αποτελεί εξέλιξη της UKL1, με διάταξη κινητήρα κατά τον εγκάρσιο άξονα, που ήδη χρησιμοποιείται στη Σειρά 2 Active Tourer.
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων θα περιλαμβάνει τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων, τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου, που θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 8 σχέσεων, ανάλογα την έκδοση. Αργότερα θα τοποθετηθούν τουλάχιστον δύο υβριδικές και plug-in hybrid εκδόσεις με αυτονομία κίνησης 50 km. Εκτός από τις προσθιοκίνητες εκδόσεις στην κορυφή της γκάμας, με την υπογραφή του M Division, θα υπάρχει και μία τετρακίνητη, η οποία θα διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα με απόδοση πάνω από 300 PS.
Τέλος, στον τομέα της σχεδίασης αναμένουμε ένα δυναμικό σύνολο με έντονες ακμές όπου το εμπρόσθιο μέρος θα παραπέμπει στη νέα BMW Σειρά 3.