H γαλλική φίρμα διανύει την καλύτερη περίοδό της στην ελληνική αγορά, σημειώνοντας αύξηση 13,7% κατά το πρώτο 2μηνο του έτους.
Η πλήρης γκάμα προϊόντων της Peugeot και οι εύστοχες ενέργειες της ελληνικής αντιπροσωπείας φαίνεται πως είναι τα κύρια συστατικά για την επιτυχία της γαλλικής φίρμας. Τα επίσημα στοιχεία των πωλήσεων για τα καινούργια αυτοκίνητα δείχνουν πως κατά το πρώτο 2μηνο, η Peugeot έχει επιτύχει 1.763 ταξινομήσεις, σημειώνοντας σημαντική αύξηση 13,7% σε σχέση με τις 1.550 πωλήσεις του περσινού αντίστοιχου διαστήματος.
Το συγκεκριμένο στοιχείο δίνει στη γαλλική φίρμα τη 2η θέση συνολικά της αγοράς, πίσω μόνο από την πρωταθλήτρια του 2018 Toyota (1.923 πωλήσεις το 2019, -0,3%).
Ειδικά για τον Φεβρουάριο, η διαφορά των δύο εταιρειών αφορά μόλις 30 ταξινομήσεις, με 744 αυτοκίνητα και αύξηση συγκριτικά με τον περσινό μήνα κατά 18,3%. Να θυμίζουμε πως η Peugeot διαθέτει αυτή τη στιγμή ανταγωνιστικά μοντέλα σε όλους τις κατηγορίες: τα 108 & 208 στα αυτοκίνητα πόλης, τα 2008, 3008 & 5008 στα SUV και το νέο 508 που φιλοδοξεί να χτυπήσει το γερμανικό κατεστημένο στα μεσαία πολυτελή.
Έτσι, με βάση τα έως τώρα στοιχεία, φαίνεται πως η κούρσα των πωλήσεων στην ελληνική αγορά θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το 2019, καθώς η Peugeot βάζει πλώρη για την κορυφή.