Η Audi ενισχύει την έκδοση φυσικού αερίου του Α3, με πιο δυνατό κινητήρα βενζίνης και μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης.
Μέχρι πρότινος, το A3 Sportback g-tron εφοδιαζόταν με τον 1,4 ΤFSI. Πλέον, αποκτά τον 1,5 TFSI του VW Group με ισχύ 131 ίππων (21 άλογα παραπάνω από την προηγούμενη έκδοση). Προκειμένου να είναι εφικτή η λειτουργία και με φυσικό αέριο, η Audi έχει προχωρήσει σε αναβαθμίσεις που αφορούν την κυλινδροκεφαλή, το turbo, το σύστημα ψεκασμού και τον καταλύτη.
Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί και ένα τρίτο ρεζερβουάρ φυσικού αερίου, εκτός από τα 2 που διέθετε πριν, αυξάνοντας έτσι την αυτονομία του στα 400 χιλιόμετρα με βάση το νεότερο κύκλο μέτρησης WLTP. Η συνολική χωρητικότητα των 3 πλέον δεξαμενών CNG είναι 18 κιλά, από 14 στο προηγούμενο e-tron. Από την άλλη πλευρά το ρεζερβουάρ βενζίνης έχει μικρύνει και πλέον βρίσκεται μόνο στα 9 λίτρα! Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε πως όλα τα αυτοκίνητα φυσικού αερίου μπορούν να κινούνται και αποκλειστικά με βενζίνη όταν το φυσικό αέριο τελειώσει.
Η μέση τιμή κατανάλωσης φυσικού αερίου βρίσκεται στα 3,5 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα. Αν συνυπολογίσει κανείς την τιμή του συγκεκριμένου καυσίμου (0,89 ευρώ το κιλό), τότε το κόστος κίνησης ανέρχεται στο εντυπωσιακό νούμερο των 3,1 ευρώ/100 χλμ.
Το κόστος απόκτησης του A3 Sportback g-tron ξεκινά από τα 30.600 ευρώ στη Γερμανία και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.