Η Renault είναι έτοιμη να λανσάρει τη νέα γενιά του Clio. Ας δούμε όλες τις τελευταίες πληροφορίες γύρω από το μικρό γαλλικό μοντέλο.
Πλέον, στα μηχανικά σύνολα του Clio εντάσσεται και μια υβριδική μονάδα με την κωδική ονομασία E-Tech. H συγκεκριμένη συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 1,2 kWh. Oι Γάλλοι αναφέρουν πως, στη συγκεκριμένη έκδοση, το μικρό μοντέλο θα μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά τον περισσότερο χρόνο στις αστικές διαδρομές.
Στις υπόλοιπες επιλογές τώρα, η βάση της γκάμας περιλαμβάνει έναν 1.000άρη 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα με 65 & 75 άλογα οι οποίοι συνδυάζονται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Διαθέσιμος θα είναι και ο νέος τούρμπο βενζινοκινητήρας του 1 λίτρου με 100 άλογα και 160 Nm ροπής (στάνταρ επιλογή ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και προαιρετικά αυτόματο CVT).
Στην κορυφή των βενζινοκινητήρων θα τοποθετηθεί ο 1,3 TCe με 130 άλογα και 240 Nm ροπής (με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη). Τέλος, στα μοτέρ πετρελαίου θα υπάρχει και πάλι ο 1,5 dCi με 85 & 115 άλογα. Αργότερα, μέσα στο έτος, θα προστεθεί και μια έκδοση με υγραέριο.
H 5η γενιά του Clio βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-B, έχει 14 χλστ. μικρότερο μήκος από τον προκάτοχό του, αλλά παραμένει πιο ευρύχωρο εσωτερικά (ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 391 λίτρα). Ακολούθως, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ., προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική και πιο σπορτίφ χαρακτήρα, σύμφωνα με τους Γάλλους.
Τέλος, στο εσωτερικό του βρίσκουμε ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων, όλες τις σύγχρονες εφαρμογές συνδεσιμότητας και πολλές επιλογές εξατομίκευσης.