Με την οικονομία να αποτελεί το κεντρικό πεδίο αντιπαράθεσης μεταξύ Ρεπουμπλικάνων και Δημοκρατικών φαίνεται πως η προεκλογική εκστρατεία χτυπάει «κόκκινο» με οργανώσεις που χρηματοδοτούν διαφημιστικές καμπάνιες επίθεσης κατά του αντιπάλου.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η οργάνωση «Americans for Prosperity» το οποίο έχει δαπανήσει 12,5 εκατομμύρια δολάρια σε εκστρατεία επίθεσης κατά του Μπαράκ Ομπάμα. Αιχμή του δόρατος για την οργάνωση είναι οι πράσινες πολιτικές που θέλει να εφαρμόσει ο Αμερικανός πρόεδρος.
Στην αντεπίθεση όμως έχουν περάσει και οι Δημοκρατικοί, που επιτείθενται στον Μιτ Ρόμνεϊ, ότι εξυπηρετεί τα συμφέροντα των πετρελαϊκών εταιρειών. Το αντεπιχείρημα στους Ρεπουμπλικάνους είναι ότι οι πράσινες πολιτικές μπορούν να αναζωογονήσουν την οικονομία, κάτι που δεν φαίνεται όμως να ασπάζονται οι συντηρητικοί ψηφοφόροι.
Τον Απρίλιο καταμετρήθηκαν 16.991 αρνητικές διαφημίσεις σε ολόκληρη την αμερικανική επικράτεια και το 81% αφορούσαν θέματα ενέργειας σύμφωνα με την εταιρία μετρήσεων Kantar Media CMAG.Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις το 48% των Αμερικανών θεωρεί ότι το διακύβευμα των εκλογών κρίνεται στην εργασία και την οικονομία. Γι αυτό και οι δύο υποψήφιοι έχουν επιστρατεύσει και τις ΜΚΟ που τελικά αποδεικνύονται λίγο περισσότερο κυβερνητικές απ' όσο θα 'πρεπε...