Ανοίγουν σήμερα οι «πύλες» στης 89ης Διεθνούς Εκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, η οποία θα διαρκέσει έως και τις 17 Μαρτίου, με «πρωταγωνιστικό» θέμα την ηλεκτροκίνηση.
Μια από τις πρώτες εταιρείες που ανακοίνωσαν ότι προετοιμάζουν γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν η Toyota.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της, το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο θα πωλείται στην Ευρώπη μέχρι το 2021.
Ένα χρόνο νωρίτερα υπολογίζει να ξεκινήσει τις πωλήσεις ενός ηλεκτρικού μοντέλου στην αγορά της Κίνας.
Η μεγαλύτερη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αρχικά εστιάζει τις προσπάθειες της στη κατασκευή ηλεκτρικών SUV και φορτηγών, γιατί αυτοί οι τύποι οχημάτων ανταποκρίνονται περισσότερο στην νεα τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης.
Την εταιρεία απασχολεί ιδιαίτερα η έλλειψη κερδοφορίας από τις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και γι αυτό έχει επικεντρωθεί στην εξέλιξη των υβριδικών μοντέλων όπου και είναι πρωτοπόρος.
Η Toyota προβλέπει ότι τα υβριδικά μοντέλα της θα αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των πωλήσεών της στην Ευρώπη το 2019, ένα χρόνο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, ενώ εκτιμά ότι μέχρι το 2021 το ποσοστό των υβριδικών μοντέλων της θα αυξηθεί στο 60%.
Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να διαθέσει 10 αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα(EV) παγκοσμίως στις αρχές της δεκαετίας του 2020. Το πρώτο της EV, θα κυκλοφορήσει την επόμενη χρονιά και θα είναι μια έκδοση του C-HR για την αγορά της Κίνας. Αυτό το μοντέλο ίσως να πωληθεί και στην Ευρώπη.
Η Toyota εξετάζει την περίπτωση ενα ηλεκτρικό φορτηγό να προέλθει από τη συνεργασία της με τον γαλλικό όμιλο PSA. Η PSA προμηθεύει ήδη την ιαπωνική εταιρεία με μικρά φορτηγά και η Toyota ανακοίνωσε τον περασμένο Νοέμβριο ότι θα πάρει επίσης ένα συμπαγές φορτηγό από το γαλλικό όμιλο. Η PSA, εξελίσσει ήδη ηλεκτρικές εκδόσεις των μεσαίων φορτηγών της, ξεκινώντας από το επόμενο έτος με το Opel/Vauxhall Vivaro.