Η ευρωπαϊκή παραγωγή της Toyota Supra «ξεπούλησε». Χιλιάδες ενδιαφερόμενοι στις λίστες αναμονής για το 2020…
Η ζήτηση για το πολυαναμενόμενο ιαπωνικό coupe μοντέλο δεν έχει προηγούμενο. Η προγραμματισμένη ευρωπαϊκή παραγωγή, των 900 μονάδων, έχει ήδη πουληθεί κάτι που δημιουργεί έναν ευχάριστο πονοκέφαλο στα στελέχη της Toyota. Προκειμένου να ικανοποιηθούν ακόμη περισσότερα αιτήματα υποψηφίων αγοραστών, η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα τη δημιουργία μιας νέας επετειακής έκδοσης, αυξάνοντας την παραγωγή κατά 90 κομμάτια. Η συγκεκριμένη ξεχωρίζει για το γκρι ματ χρώμα της και τις μαύρες ματ ζάντες των 19 ιντσών, ενώ ξεχωριστό θα είναι και το εσωτερικό της ντυμένο με κόκκινο δέρμα. Ωστόσο και σε αυτή την περίπτωση, η έξτρα παραγωγή αυτοκινήτων εξαντλήθηκε μέσα σε λίγες μέρες. Ο κατάλογος παραγγελιών για το 2020 έχει ήδη ανοίξει και μέχρι στιγμής οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι αγοραστές είναι χιλιάδες.
Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε πως η Toyota Supra αποτελεί προϊόν κοινής εξέλιξης με τη BMW, καθώς μοιράζεται τα περισσότερα μέρη με τη Z4. Καρδιά του μοντέλου αποτελεί ο υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος κινητήρας 3000 κ.εκ. με στροβιλοσυμπιεστή BMW που αποδίδει 340 ίππους με ροπή 500 Nm. Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων, με paddles στο τιμόνι και τελική ταχύτητα, που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ (0-100 σε 4,3 sec).
Δύο προγράμματα οδήγησης είναι προεπιλεγμένα και διαθέσιμα για τον οδηγό της Supra, κανονικό και Sport. Το τελευταίο μειώνει την παρέμβαση των λειτουργιών ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας, κάνει άμεση την απόκριση στο γκάζι και αυξάνει το βάρος στο σύστημα διεύθυνσης. Επίσης, οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται πιο γρήγορα και ενισχύει τον ήχο εξάτμισης. Στον άξονα κίνησης έχει τοποθετηθεί ένα ενεργό διαφορικό το οποίο μεταβάλλει τη κατανομή ροπής μεταξύ των πίσω τροχών στις στροφές με επιτάχυνση και επιβράδυνση και εξασφαλίζει επίσης ουδέτερες αντιδράσεις μειώνοντας τόσο την υποστροφή όσο και την υπερστροφή, σύμφωνα με την Toyota.