Το μεσαίο πολυτελές μοντέλο της Jaguar δέχεται τις απαραίτητες αισθητικές αναβαθμίσεις προκειμένου να συνεχίσει την εμπορική του καριέρα.
Συμπληρώνοντας τέσσερα-περίπου-χρόνια στην ευρωπαϊκή αγορά, η Jaguar XE φρεσκάρεται στον αισθητικό τομέα, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική απέναντι στα γερμανικά μεσαία μοντέλα. Ξεκινώντας από το εξωτερικό τμήμα, βρίσκουμε τα νέα, λεπτότερα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα LED, καθώς και πίσω ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Παράλληλα, οι εκδόσεις R-Dynamic συνδυάζονται με μαύρης απόχρωσης μάσκα, διαφορετικές ζάντες και σπορ καθίσματα με δερμάτινες επενδύσεις.
Μεγαλύτερης έκτασης είναι οι αναβαθμίσεις στην καμπίνα του μεσαίου αγγλικού μοντέλου. Εδώ βρίσκουμε μια νέα κεντρική κονσόλα στην οποία έχουν τοποθετηθεί ο επιλογέας SportShift και το σύστημα JaguarDrive Control (προέρχονται από την F-Type). Νέος είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η οθόνη 5,5 ιντσών του συστήματος κλιματισμού, όντας μέρος του συστήματος Touch Pro Duo.
Οι άνθρωποι της Jaguar αναφέρουν πως έχουν γίνει βελτιώσεις στα υλικά κατασκευής του εσωτερικού και ταυτόχρονα η XE έχει αποκτήσει καλύτερα στοιχεία εξοπλισμού στον τομέα της άνεσης.
Στα μοτέρ που κινούν την ανανεωμένη Jaguar δεν υπάρχουν αλλαγές. Έτσι, οι επιλογές βενζίνης περιλαμβάνουν και πάλι τον 2λιτρο τούρμπο Ingenium με 250 & 300 άλογα (P250 και P300), ενώ στο πεδίο του ντίζελ έχουμε έναν κινητήρα ίδιας χωρητικότητας με ισχύ 180 ίππων. Τέλος, να σημειώσουμε πως η κίνηση περνά στάνταρ στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και προαιρετικά μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα τετρακίνησης.