H Toyota ετοιμάζει την Corolla με 200+ ίππους - iefimerida.gr

H Toyota ετοιμάζει την Corolla με 200+ ίππους

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μετά το εκρηκτικό Yaris GRMN, η Toyota θα κατασκευάσει την ισχυρότερη Corolla όλων των εποχών (στη φωτογραφία ψηφιακά επεξεργασμένη κατασκοπευτική εικόνα). Ας δούμε τις τελευταίες πληροφορίες.

Η συνεργασία της Toyota με την Gazoo Racing, με αφορμή το WRC, φαίνεται πως αλλάζει σταδιακά το συντηρητικό προφίλ που είχε υιοθετήσει εδώ και χρόνια η ιαπωνική φίρμα. Έτσι, το περιορισμένης παραγωγής Yaris GRMN (Gazoo Racing Masters of Nürburgring) των 212 ίππων δε θα είναι το μοναδικό ισχυρό μοντέλο της Toyota στη γκάμα (εκτός της Supra). Οι πληροφορίες από το στρατόπεδο της Toyota αναφέρουν πως σύντομα και η Corolla θα αποκτήσει αντίστοιχη έκδοση, με στόχο να μπει στο club των ισχυρών μικρομεσαίων hatchback.

H επιβεβαίωση για την δημιουργία της πιο δυναμικής έκδοσης της νέας Toyota Corolla μας έρχεται από επίσημα χείλη και συγκεκριμένα εκείνα του Toshio Kanei, αναπληρωτή αρχισχεδιαστή των Ιαπώνων σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ολλανδικό Αutorai.

“Αυτή τη στιγμή διερευνούμε τι θα ήταν πιο αποδοτικό για την αγορά της Ευρώπης, αλλά μια Corolla GRMN είναι σίγουρα ρεαλιστική (σ.σ. πρόταση). Δουλεύουμε ήδη πάνω σε αυτό. Η εξέλιξη πραγματοποιείται κάτω από την καθοδήγηση της Toyota Gazoo Racing. Αυτό το τμήμα έχει συμπεριλάβει την Corolla GRMN στα μελλοντικά σχέδια, αλλά για τώρα το project βρίσκεται ακόμη στο στάδιο του σχεδιασμού”, δήλωσε ο Kanei σε σχετική ερώτηση.

Όσον αφορά στις προδιαγραφές της GRMN και πιο συγκεκριμένα τον κινητήρα που θα φέρει, ο Kanei δήλωσε εμφατικά ότι ένα υβριδικό σύστημα κίνησης δεν βρίσκεται στα πλάνα των Ιαπώνων για την Corolla GRMN και άφησε υπόνοιες ότι κάτω από το καπό της σπορ έκδοσης είναι πιο πιθανό να δούμε έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα περί τα 1,6 λίτρα.

Eδώ να θυμίσουμε πως το μικρότερο Toyota Yaris GRMN εφοδιάζεται με μοτέρ βενζίνης 1.800 κυβικών εκατοστών με κομπρέσορα και απόδοση 212 ίππων. Η ύπαρξη του μηχανικού υπερσυμπιεστή -και όχι κάποιου turbo- εξασφαλίζει, θεωρητικά, καλή ελαστικότητα και ελάχιστο lag, οπότε και έχουμε την απάντηση για την επιλογή. Για την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση της απόδοσης, το Yaris εφοδιάστηκε με Torsen διαφορικό και πιο σφιχτή ανάρτηση με μικρότερη απόσταση από το έδαφος (και διαφοροποιημένη γεωμετρία).

Τέλος, να σημειώσουμε πως στα σχέδια της Toyota περιλαμβάνεται και η δημιουργία GRMN έκδοσης για τη νέα Supra.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Toyota Toyota Corolla
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ