To Netflix δεν αρκείται στις επιτυχίες του στα σαλόνια των τηλεθεατών.
Έχει αποφασίσει να κατακτήσει και το Χόλιγουντ.
Στη μεγάλη γιορτή των Όσκαρ, το συνδρομητικό δίκτυο έκανε το μεγάλο βήμα, καθώς ο Μεξικάνος σκηνοθέτης, Αλφόνσο Κουαρόν, κατάφερε με μια ασπρόμαυρη ταινία με άγνωστους ηθοποιούς να αποσπάσει το Όσκαρ για την Καλύτερη Σκηνοθεσία.
Ένα από τα μυστικά αυτής της επιτυχίας, πέρα από την ίδια την καλλιτεχνική αξία της ταινίας, ήταν τα 30 εκατ. δολ. που ξόδεψε το Netflix για την προώθησή της.
Διαβάστε στο economistas.gr πώς το Netflix σκοπεύει να μετατρέψει τέτοιες επιτυχίες σε «μαγνήτη» προσέλκυσης νέων συνδρομητών στην υπηρεσία του.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο