Σε αυτό το ξενοδοχείο στην Ελλάδα θα περάσουν μια εβδομάδα όλοι οι σταρ του Χόλιγουντ που είναι υποψήφιοι για Οσκαρ [εικόνες] - iefimerida.gr

Σε αυτό το ξενοδοχείο στην Ελλάδα θα περάσουν μια εβδομάδα όλοι οι σταρ του Χόλιγουντ που είναι υποψήφιοι για Οσκαρ [εικόνες]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η τυπική στερεότυπη φράση «όλοι είναι νικητές, το σημαντικό είναι η συμμετοχή» ισχύει πέρα για πέρα στα κινηματογραφικά βραβεία Όσκαρ.

Τουλάχιστον για τις βασικές κατηγορίες τους, όπου πάνω από 20 υποψήφιοι θα φύγουν από την αίθουσα φορτωμένοι με πλήθος δώρα, είτε στο τέλος της βραδιάς θα πάρουν στο σπίτι τους το χρυσό αγαλματίδιο είτε όχι.

Τις τελευταίες 17 διοργανώσεις των πιο διάσημων κινηματογραφικών βραβείων, μία εταιρεία μάρκετινγκ του Λος Άντζελες έχει εξασφαλίσει την άδεια να προσφέρει στους 25 διεκδικητές των πιο σημαντικών βραβείων -ιδίως στους ηθοποιούς και σκηνοθέτες- ένα πακέτο, ή «τσάντα», με δώρα, γεμάτο με προϊόντα και προσφορές κάθε είδους. Φέτος, όπως επισημαίνει το περιοδικό Forbes, η διάσημη τσάντα θα περιλαμβάνει περίπου 100 δώρα αξίας 100.000 δολαρίων (88.000 ευρώ).

Tαξίδι στη Χαλκιδική

Σύμφωνα με το ίδιο περιοδικό, που κατόρθωσε να «αποκρυπτογραφήσει» 53 από τα δώρα που θα μοιραστούν στους διεκδικητές, αυτά περιλαμβάνουν από απλά καθημερινά αντικείμενα έως εμπειρίες πολυτελείας.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ το πιο πολύτιμο είναι ένα ταξίδι αξίας, μεταξύ 15-20.000 δολαρίων, όπου οι διάσημοι καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις προορισμούς: Ισλανδία, Νησιά Γκαλαπάγος, Αμαζόνιο, ή ένα πακέτο για την Κόστα Ρίκα και τον Παναμά. Για παράδειγμα, η εκδρομή στην Αμαζονία θα περιλαμβάνει και μία κρουαζιέρα για παρατήρηση σπάνιων πουλιών, πιθήκων και χελωνών. Αυτό της Ισλανδίας θα περιλαμβάνει επίσης κρουαζιέρα σε διάφορα νησιά και τους διάσημους γκρεμούς της νήσου, αλλά κι επίσκεψη στην πρωτεύουσα Ρέικιαβικ.

Αλλά αυτά δεν είναι τα μόνα ταξίδια που περιλαμβάνονται στο πακέτο: μεταξύ άλλων η προσφορά περιλαμβάνει και την Ελλάδα, καθώς οι καλλιτέχνες θα έχουν τη δυνατότητα να φιλοξενηθούν μία εβδομάδα σε υπερπολυτελείς βίλες στη Χαλκιδική!

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Avaton Luxury Villas Resort (@avatonresort) στις 27 Φεβ, 2018 στις 10:30 πμ PST

Συγκεκριμένα οι διάσημοι αστέρες του Χόλιγουντ θα έχουν την δυνατότητα να περάσουν μία ολόκληρη εβδομάδα στο ξενοδοχείο Avaton Luxury Villas Resort, ένα παραθαλάσσιο θέρετρο με θέα τη Χερσόνησο του Άθω.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Avaton Luxury Villas Resort (@avatonresort) στις 12 Ιαν, 2018 στις 6:30 πμ PST

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Avaton Luxury Villas Resort (@avatonresort) στις 12 Αύγ, 2016 στις 6:56 πμ PDT


Το θέρετρο αποτελείται από 16 βίλες, εκ των οποίων οι περισσότερες διαθέτουν ιδιωτική πισίνα με ενσωματωμένες ξαπλώστρες, μέσα σε μεσογειακούς κήπους που οδηγούν σε μια μοναδικής ομορφιάς παραλία.

Και οι 16 βίλες του Avaton Luxury Villas Resort διαθέτουν ιδιωτική πισίνα



Κι επειδή οι διάσημοι είναι κακομαθημένοι, μπορούν να απολαύσουν μια αναζωογονητική συνεδρία μασά ή γιόγκα, ή να περιηγηθούν με γιοτ ή ελικόπτερο και να θαυμάσουν από ψηλά το Άγιον Όρος αλλά και να κολυμπήσουν σε μυστικές παραλίες.

Μοναδικές στιγμές χαλάρωσης υπόσχεται στους αστέρες του Χόλιγουντ το ξενοδοχείο Avaton Luxury Villas Resort
Οι τιμές για την πιο απλή σουίτα ξεκινούν από τα 374 ευρώ ανά διανυκτέρευση



Οι τιμές των δωματίων για τον Απρίλιο ξεκινούν από τα 374 ευρώ, ενώ για τον Ιούνιο κυμαίνονται από τα 530 ευρώ για την πιο απλή βίλα μέχρι τα 1.200 ευρώ για την Presidential Suite ανά διανυκτέρευση.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Avaton Luxury Villas Resort (@avatonresort) στις 4 Αύγ, 2017 στις 12:54 πμ PDT

Οι διάσημοι που θα λάβουν το πακέτο -και φυσικά δεν πρόκειται να ανακοινωθούν τα ονόματά τους, όμως κανείς μπορεί να μαντέψει ποιοι είναι, καθώς φέτος οι κύριοι και πιο προβεβλημένοι υποψήφιοι είναι οι Λέιντι Γκάγκα, Μπράντλεϊ Κούπερ, Κρίστιαν Μπέιλ, Έιμι Άνταμς, Ράμι Μάλεκ, Γκλεν Κλόουζ, Έμα Στόουν και Βίγκο Μόρτενσεν- θα έχουν επίσης τη δυνατότητα «να παρακολουθήσουν ιδιαίτερες συνεδρίες θεραπείας από φοβίες» από μία ειδική επιστήμονα.

Επιπλέον κερδίζουν μία ετήσια συνδρομή στην κλειστή ιδιωτική λέσχη κοινωνικής συναναστροφής και γνωριμιών ΜΟΤΑ στο Λος Άντζελες, στα αποκλειστικά μέλη του οποίου επιτρέπεται η χρήση κάνναβης, που από το περασμένο έτος είναι νόμιμη στην Πολιτεία της Καλιφόρνιας.
Επίσης θα έχουν τη δυνατότητα προσωπικού προγράμματος εξάσκησης από έναν διάσημο γυμναστή της Πόλης των Αγγέλων.

Επιπλέον, τα δώρα περιλαμβάνουν ένα μπουκάλι γαλλικό αψέντι, μία προσωπογραφία τους σε κρύσταλλο, ένα πρόγευμα στο Λος Κάβος του Μεξικού, διάφορα προϊόντα ομορφιάς, όπως μάσκαρα, πολυτελή σαμπουάν, πιστολάκι μαλλιών, ή ένα προσωπικό άρωμα, αρωματικά κεριά, ένα μπρασελέ από λάπις λάζουλι, τρίμηνη συνδρομή στην The Wall Street Journalεις μήνες, ή …μία αθόρυβη αντλία γάλακτος στήθους!

...Kαι οδοντόκρεμες

Τα πιο «συνηθισμένα» δώρα που περιλαμβάνονται στο πακέτο είναι μία οδοντόκρεμα κι ένα στοματικό διάλυμα, ένα πακέτο με άλατα μπάνιου και ακόμη ένα με ψεύτικες βλεφαρίδες, μία εξάδα με λεμονάδες, μπλουζάκια και φανέλες, σοκολατάκια χωρίς λακτόζη και γλουτένη, στυλό, μπισκότα και μία βούρτσα μπάνιου σε μορφή emoji και φωσφορίζουσα στο σκοτάδι.

Όπως εξηγεί η ίδια εταιρεία, είναι φανερό πως όλοι αυτοί οι αστέρες μπορούν κάλλιστα να πληρώσουν από την τσέπη τους αυτά τα προϊόντα: «αυτό που μας παρακινεί είναι ένα αίσθημα φιλανθρωπίας», εξηγούν στην ιστοσελίδα τους.

 Φέτος, όπως επισημαίνει το περιοδικό Forbes, η διάσημη τσάντα θα περιλαμβάνει περίπου 100 δώρα αξίας 100.000 δολαρίων

«Κάνουμε αυτά τα δώρα για τον ίδιο λόγο που πληρώνονται εκείνοι 20 εκατ. δολάρια για κάθε ταινία: γιατί η προσωπική τους ταυτότητα έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία». Έτσι, όπως τονίζουν οι υπεύθυνοι της ίδιας εταιρείας, « ο κόσμος συνηθίζει να αντιμετωπίζει περισσότερο με ζήλια τα δώρα που κάνουμε στους καλλιτέχνες παρά με εκτίμηση», υπογραμμίζοντας πως «οι εταιρείες πρέπει να κάνουν το δικό τους μάρκετινγκ και διαφήμιση για να παραμείνουν μέσα στο παιγνίδι της αγοράς: όσο περισσότερη επιτυχία έχουν αυτές οι προσφορές, τόσα περισσότερα κέρδη θα έχουν και έτσι θα είναι διατεθειμένες να προσφέρουν περισσότερα σε φιλανθρωπικά προγράμματα, μέσω της εταιρικής ευθύνης. Είναι μία κατάσταση στην οποία κερδίζουν όλοι».

Πηγή: El Pais

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ