H νέα γενιά του Mazda 3 ξεκινά την εμπορική της καριέρα στην ευρωπαϊκή αγορά. Δείτε ποια μοτέρ έχει στην γκάμα του το μικρομεσαίο ιαπωνικό μοντέλο.
Στο πεδίο της βενζίνης, το hatchback αυτοκίνητο της Mazda διαθέτει ένα 2λιτρο ατμοσφαιρικό σύνολο (Skyactiv-G) με 122 ίππους και 21,7 kgm ροπής. Προκειμένου να επιτευχθούν χαμηλά επίπεδα ρύπων και κατανάλωσης, οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν εφαρμόσει ένα υβριδικό σύστημα 24V, που περιλαμβάνει μπαταρίες ιόντων λιθίου 600 kJ και εναλλάκτη DC-DC, αλλά και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (μέση κατανάλωση 6 λτ./100 χλμ. & CO2 136 g/km).
Οι υποψήφιοι αγοραστές του νέου Mazda 3 θα έχουν ακόμη μια επιλογή. Τον Skyactiv-X των 2,0 λίτρων, που αναμένεται να παρουσιαστεί λίγο αργότερα. Παρόλο που δεν έχουμε στη διάθεσή μας περισσότερα στοιχεία για αυτό το μοτέρ, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ισχύ 181 ίππων, ενώ και πάλι θα συνδυάζεται με την παραπάνω υβριδική αρχιτεκτονική.
Στην γκάμα υπάρχει, επίσης, και ένα μοτέρ πετρελαίου. Ο 1,8 Skyactiv-D παίρνει τη θέση των παλιών 1,5 & 2,2, με την απόδοσή του να φτάνει τα 116 άλογα & 27,5 kgm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. Η εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 130 gr/km. Όπως είναι φυσικό, για να επιτευχθούν τα παραπάνω νούμερα το μηχανικό σύνολο είναι εφοδιασμένο με ειδικό καταλύτη που περιορίζει τα οξείδια του αζώτου (ΝΟx), αλλά και με το Rapid Multi-stage Combustion, την ανάφλεξη πολλαπλών σταδίων, η οποία υπόσχεται την μείωση του κύκλου καύσης και τους κραδασμούς.
Και τα τρία σύνολα θα συνδυάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, προαιρετικά θα υπάρχει και αυτόματο, η έκδοση Skyactiv-X θα λανσάρεται και με τετρακίνηση i-Activ AWD, ενώ στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει και το σύστημα κατανομής ροπής (G-Vectoring Control Plus).