Η Ford μας συστήνει το νέο Focus ST. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο το καλοκαίρι στην ευρωπαϊκή αγορά σε 5θυρο και station wagon αμάξωμα.
Το νέο Focus ST έχει εξελιχθεί από το σπορ παρακλάδια της φίρμας, το Ford Performance, με στόχο να προσφέρει βελτιωμένα οδηγικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις. Για την κίνηση του φροντίζει ο 2,3 EcoBoost της εταιρείας με ισχύ 280 ίππων & 400 Νm ροπής (τα 0-100 έρχονται σε χρόνο κάτω των 6 δευτερολέπτων). Σύμφωνα με την Ford, o εν λόγω τούρμπο βενζινοκινητήρας έχει δεχθεί μια σειρά από βελτιώσεις για να αυξηθεί η απόδοσή του, όπως η τεχνολογία ‘Anti-lag’ που αναπτύχθηκε για τα Ford GT και F-150 Raptor. Παράλληλα στην γκάμα του ST θα είναι διαθέσιμος και ο 2λιτρος ντίζελ EcoBlue με 190 άλογα. Και τα δύο μοτέρ θα συνδυάζονται στάνταρ με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ προαιρετικά ο 2,3 EcoBoost θα μπορεί να συνεργαστεί και αυτόματο 7 σχέσεων.
Προκειμένου να ενισχυθεί ο σπορτίφ χαρακτήρας του αυτοκινήτου, οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν τροποποιήσει την ανάρτηση χρησιμοποιώντας τα ίδια ελατήρια με σκληρότερη όμως απόσβεση αμορτισέρ κατά 20% μπροστά και 13% πίσω, ενώ η απόσταση από το έδαφος μειώνεται κατά 10 mm. Επίσης, τα επίπεδα πρόσφυσης αυξάνονται με την υιοθέτηση ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού.
Για όσους αναζητούν κάτι παραπάνω, η Ford προσφέρει προαιρετικά το “Performance Pack” που περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων-launch control και λειτουργία Rev Matching στα κατεβάσματα ταχύτητας.
Συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις του μικρομεσαίου μοντέλου, το νέο Focus ST φέρει μικρές αισθητικές αλλαγές. Στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη κυψελωτή μάσκα με το νέο προφυλακτήρα και πίσω ο διαχύτης που φιλοξενεί τις απολήξεις της εξάτμισης. Διαφοροποιήσεις μικρής έκτασης έχουμε και στην καμπίνα του μοντέλου, όπου οι επενδύσεις αλουμινίου και τα καθίσματα της Recaro ξεχωρίζουν.
Περισσότερα τεχνικά στοιχεία για το μοντέλο της Ford θα έχουμε στη διάθεσή μας τους επόμενους μήνες.