Λένε ότι πρέπει να μπεις στα «παπούτσια» του άλλου για να καταλάβεις πώς νιώθει.
Ας ξεκινήσουμε από μια μεγάλη και αδιαπραγμάτευτη αλήθεια: Οχι, ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο.
Δεν έχει πάντα δίκιο όταν πιστεύει ότι με την ιδιότητα του αγοραστή μπορεί να ξεπερνά τα όρια και να συμπεριφέρεται με τρόπο που υποβαθμίζει την νοημοσύνη και την προσωπικότητα των ανθρώπων που απλά κάνουν την δουλειά τους.
Η οικονομική κρίση άλλαξε τα δεδομένα του εμπορικού κόσμου και πλέον, ο ανταγωνισμός μεταξύ των καταστημάτων είναι πιο έντονος από ποτέ.
Ο πελάτης είναι αυτός που έχει κυριολεκτικά στην τσέπη του το μέλλον των εργαζόμενων σε μια εμπορική επιχείρηση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να συμπεριφέρεται χωρίς φραγμούς.
Eνας πωλητής θα συναντήσει αμέτρητους διαφορετικούς χαρακτήρες και συμπεριφορές.
Κάποιες από αυτές μπορεί να του προκαλούν ενόχληση αλλά καλείται να τις διαχειριστεί για να φύγει ευχαριστημένος ο εκάστοτε πελάτης από το κατάστημα.