Το 2016 και 2017 ήταν δύο χρονιές που σημάδεψαν τόσο το runway όσο και το street style.
Ήταν τότε που τα slogan Τ-Shirts ήρθαν για να πουν όλα αυτά που δεν λέγονται με λόγια: έγιναν ένα μέσο έκφρασης ιδεών, ιδανικών και συναισθημάτων.
Ηταν τότε που το μπλουζάκι «We should all be feminists» του Dior ήταν κυριολεκτικά παντού.
Το 2019, τα μπλουζάκια με μηνύματα είναι πολύ «μικρά» για να χωρέσουν τόσο σημαντικές δηλώσεις όσο αυτές.
O οίκος Viktor & Rolf μόλις πέρασε την τάση σε άλλο επίπεδο στη Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι.
Δείτε τις τουαλέτες με τα μηνύματα στο bovary.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο