Μία κούκλα με νυφικό σε αναπηρικό αμαξίδιο τοποθέτησε ένας οίκος νυφικών της Βρετανίας και κατάφερε να κάνει πολύ κόσμο να χαμογελάσει.
Το κατάστημα «The White Collection» στο Πόρτισχεντ κέρδισε τα θετικά σχόλια των χρηστών των social media, όταν τοποθέτησε στη βιτρίνα του μία κούκλα να φορά νυφικό και να κάθεται σε αναπηρικό αμαξίδιο.
Η είδηση έκανε τον γύρο του διαδικτύου και ενθουσίασε τους χρήστες των social media μετά από φωτογραφία που πόσταρε η καλλιτέχνης Μπεθ Γουίλσον.
Η 36χρονη, που βρίσκεται σε αναπηρικό αμαξίδιο εδώ και πέντε χρόνια, υπογράμμισε ότι η εικόνα την έκανε να αισθανθεί ότι εκπροσωπείται.
The new wedding shop in town has a wheelchair using mannequin and it shouldn’t be exciting but it’s the first time I’ve ever seen disability portrayed in a shop window. pic.twitter.com/N5sco2fLJf
Οι ιδιοκτήτριες του καταστήματος, από την πλευρά τους, δήλωσαν ότι είναι λυπηρό το γεγονός ότι απουσιάζουν τέτοιες εικόνες.
«Είναι υπέροχο να έχουμε μία τόσο θετική ανταπόκριση, αλλά κατά κάποιο τρόπο είναι θλιβερό που οι άνθρωποι ρίχνουν δεύτερη ματιά, δείχνει πόσο σπάνιο είναι να βλέπεις ένα αναπηρικό αμαξίδιο σε βιτρίνα. Θα ήταν ωραίο μία μέρα να κοιτάξουν δεύτερη φορά επειδή τους αρέσει το φόρεμα», ανέφερε η Αλεν.
«Είναι μία βιομηχανία που είναι γνωστή για το γεγονός ότι δεν στοχεύει σε αποκλειστικό κοινό, αλλά στα περισσότερα καταστήματα νυφικών βλέπεις το γνωστό αδύνατο μανεκέν στη βιτρίνα. Όλοι όμως παντρεύονται και δεν έχει σημασία πως μοιάζεις ή πως είσαι, η μέρα σου θα είναι ξεχωριστή», πρόσθεσε.
Η Μπεθ Γουίλσον, μιλώντας στο BBC, υπογράμμισε ότι οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες περιθωριοποιούνται.
«Πολύ συχνά οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες νιώθουμε αόρατοι γιατί δεν βλέπουμε τους εαυτούς μας στα Μέσα... και ειδικά ποτέ στην πασαρέλα φορώντας όμορφα ρούχα. Δεν χρειάζομαι νυφικό αλλά σίγουρα θα ένιωθα πολύ πιο χαρούμενη αν πήγαινα σε ένα μαγαζί που θα ήξερα ότι θα είμαι αποδεκτή με το αναπηρικό αμαξίδιο και όλα. Είναι υπέροχο ότι διακόσμησαν το αμαξίδιο αντί να τον κρύψουν», είπε.
I went and met Sarah @TheWhiteCollect and we had a great chat about how surreal it is to go viral online.
Here’s hoping more shops start including disabled people :D pic.twitter.com/7OW4I2y5P9