Θέμα χρόνου είναι πλέον η έναρξη των έργων ανάπλασης στον Σκορπιό μετά την έγκριση των όρων δόμησης και της χρήσης γης στο θρυλικό νησί του Ιονίου .
Το «πράσινο φως» δόθηκε με ομόφωνη απόφαση του κεντρικού συμβουλίου διοίκησης για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας που ενέκρινε το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος Χωρικού Σχεδίου της Στρατηγικής Επένδυσης. Οι συνεργάτες του Ρώσου ιδιοκτήτη του νησιού Ντιμίτρι Ριμπολόβλεφ και οι υπεύθυνοι της εταιρίας «Μυκήναι ΑΕ» που είναι ο φορέας διαχείρισης του έργου εμφανίζονται ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την εξέλιξη αυτή καθώς γνώριζαν τις δυσκολίες του εγχειρήματος αλλά θεωρούν ότι με μεθοδική δουλειά και συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές ξεπεράστηκαν τα εμπόδια για την επένδυση των 165 εκ.ευρώ στον Σκορπιό.
Σουίτες και επαύλεις
Στα σχέδια της οικογένειας Ριμπολόβλεφ είναι να μην αλλάξει τίποτα στις δομές του Σκορπιού και να μην γκρεμιστεί το παραμικρό. Όταν ο Αριστοτέλης Ωνάση αγόρασε τον Σκορπιό το 1963 , υπήρχαν ήδη κάποια μικρά κτίσματα από πέτρα τα οποία άντεξαν στο χρόνο. Στα υπάρχοντα κτίσματα θα γίνουν οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης ή επέκτασης και επιπλέον θα χτιστούν το main complex με 7 vip σουίτες και 12 επαύλεις από μηδενική βάση. Το συγκρότημα θα περιλαμβάνει πισίνες, τεχνητή λίμνη, spa, αίθουσα προβολών, κουζίνα, καθιστικά και κοινόχρηστους χώρους . Επίσης έχουν σχεδιαστεί αθλητικές εγκαταστάσεις , δεξαμενές ομβρίων υδατων, παιδότοποι και στο μέλλον ένα καλαίσθητο αμφιθέατρο . Όλα τα κτίσματα μαζί θα διαθέτουν 48 κλίνες και αρχικά θα χρησιμοποιηθούν για τη διαμονή της οικογένειας Ριμπολόβλεφ και των καλεσμένων της και στο μέλλον σχεδιάζεται η ενοικίαση σε βαθύπλουτους τουρίστες.
Ενοίκιο 1 εκ. ευρώ την εβδομάδα
Παράγοντες της διεθνούς αγοράς ακινήτων εκτιμούν ότι οι κτιριακές εγκαταστάσεις μαζί με τις υποδομές του νησιού , όπως το ελικοδρόμιο και η μαρίνα μπορούν να ενοικιάζονται περίπου προς ένα εκ ευρώ την εβδομάδα. Η τοπική κοινωνία έχει αγκαλιάσει την επένδυση ,καθώς στο νησό εργάζονται σήμερα περίπου 50 άτομα, κηπουροί μηχανικοί, υπάλληλοι καθαριότητας και διοικητικό προσωπικό που είναι ντόπιοι στην πλειοψηφία τους ενώ όταν ολοκληρωθεί το έργο αναμένεται να φτάσουν τους 200. Η κατασκευή θα γίνει από εργοληπτική εταιρεία, η οποία θα συνεργαστεί με υπεργολάβους της Λευκάδας.