Στο υψηλότερο σημείο του τελευταίου ενάμιση μήνα βοήθησε να ανέβουν τα ταμεία ο θεός της αστραπής.
Mε το σφυρί του και τις 55,6 χιλ του τετραημέρου του, ο Thor έκανε το μεγαλύτερο άνοιγμα απ' τις μέρες του Μια Φορά κι Ένα... Μωρό (59 χιλ στα μέσα του Μάρτη) και κρατάει την τέταρτη καλύτερη τέτοια επίδοση της χρονιάς, μετά την ταινία του Ζαπατίνα, τα 77,3 χιλ του Tangled στις αρχές του έτους και το άνοιγμα του The Tourist στα 99,2 χιλ. στα μέσα του Γενάρη. Ο Thor χρειάστηκε 69 αίθουσες για να πετύχει αυτή τη συσπείρωση, και δεδομένου ότι πιο εύκολα έβρισκες να παρκάρεις απ' έξω τους, παρά να πετύχεις προβολή χωρίς 3D, τη συγκεκριμένη μάλλον μπορείς να την καταγράψεις ως την πιο αποδοτική επίδοση της χρονιάς για τη UIP που τον διένημε. Όπως ήταν αναμενόμενο, το Red Riding Hood που ήταν ο μόνος άλλος αντίπαλος του Thor αυτό το ΠεΠαΣαΚυ, δεν μπόρεσε να αρθεί στο ύψος του θεού των Βίκινγκς, και στις 62 οθόνες του μάζεψε μονάχα 37 χιλ θεατές, σημειώνοντας συσπείρωση χειρότερη απ' το μικρότερο άνοιγμα της εβδομάδας, που δεν ήταν άλλο απ' το Never Let Me Go. Παρ' ότι διαθέσιμη από καιρό για κατ' οίκον κατανάλωση στους δικτυακούς διαύλους (πώς αλλιώς, άλλωστε, να εξηγήσεις ότι αναδείχτηκε ως μια απ' τις καλύτερες ταινίες της περασμένης χρονιάς στα βραβεία της ελληνικής μπλογκόσφαιρας), η ταινία του Mark Romanek μάζεψε 3,9 χιλ στις 5 αίθουσες που την φιλοξενούσαν, βάζοντας το κομματάκι της στα 100 περίπου χιλ εισιτήρια που έκοψαν οι ταινίες του ΠεΠαΣαΚύ μονάχα.
Ανακάμπτοντας απ' το ταμειακά ανύπαρκτο Σαββατοκύριακο της Λαμπρής, οι αίθουσες είδαν ταινίες που μάζεψαν μονάχα ξεχασμένους στο άνοιγμά τους την προηγούμενη βδομάδα, να συγκεντρώνουν ιδιαίτερα αυξημένο ενδιαφέρον το τετραήμερο της Πρωτομαγιάς. Έτσι, η Pina, το Source Code, το The Trip κι ακόμα και ο Winnie the Pooh και το Hall Pass, πολλαπλασίασαν τις αρχικές τους επιδόσεις, για να μαζέψουν όλες μαζί το 25% των 209 χιλ εισιτηρίων που κόπηκαν συνολικά στα ταμεία την εβδομάδα της πασχαλινής επιστροφής. Από τους παλιότερους τίτλους, μονάχα το Hop κατάφερε να συγκεντρώσει κάποιο ενδιαφέρον, ελέω εποχικότητας, και να ανεβάσει το μερίδιο αγοράς του σημαντικά. Το Scream 4 ακολούθησε πορεία ξεφουσκώματος και με 5 χιλ νεά εισιτήρια από 26 ολάκερες οθόνες, έφτασε τα 50 χιλ συνολικά στην τρίτη του εβδομάδα, το Carlos με 1000 εισιτήρια σε 5 αίθουσες μετά βίας ξεπέρασε τις 10 χιλ στο σύνολο, ενώ το Sucker Punch, με 561 εισιτήρια από 7 οθόνες, μάλλον ετοιμάζεται να μας αποχαιρετήσει, χωρίς καν να αγγίξει το κατώτατο ψυχολογικό όριο των 50 χιλ στο σύνολό του. Ωστόσο, μετά από σερί εβδομάδων ταμειακής απελπισίας, ο πρώτος μπλοκμπαστερικός τίτλος της σαιζόν φαίνεται να κατάφερε να ανεβάσει τους ρυθμούς, οπότε το βάρος τώρα πέφτει στο Fast Five, που έρχεται φορτσάτο με εισπρακτικά ρεκόρ απ' την Αμερική, να προσπαθήσει να κάνει το ίδιο και στην Ελλάδα. Θα μπορέσει η UIP να βγάλει δυο επιτυχίες στη σειρά;